خودرو

تاکسی‌ ها وام تعمیرات دریافت می‌کنند + جزئیات

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ارائه وام برای تعمیرات اساسی تاکسی‌هایی که هنوز به سن فرسودگی نرسیده‌اند، خبر داد.

شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، با اشاره به وضعیت بهسازی تاکسی‌های سطح شهر تهران اعلام کرد: خودروهایی که سن آن‌ها به ۱۲ سال یعنی مرز فرسودگی رسیده باشد، مشمول طرح نوسازی می‌شوند. اما تاکسی‌های زیر ۱۲ سال و تمام خودروهای ون برای اولین بار مشمول طرح بهسازی وضع موجود تاکسی‌ها شده‌اند. بر این اساس، وام‌هایی با کارمزد پایین به این خودروها تعلق می‌گیرد.

وی افزود: جزئیات بیشتر این طرح به محض انعقاد قرارداد اعلام خواهد شد. این قرارداد بین سازمان تاکسیرانی و چندین نمایندگی مجاز تعمیر خودرو منعقد خواهد شد. همچنین یکی از بانک‌های عامل نیز با حضور در این طرح، به بهسازی تاکسی‌ها کمک کرده و وام‌هایی را به رانندگان تاکسی ارائه خواهد کرد.

مالکی از رانندگان تاکسی دعوت کرد تا در این طرح شرکت کنند و توضیح داد: این وام‌ها برای اولین بار به خودروهایی تعلق می‌گیرد که هنوز به سن فرسودگی نرسیده‌اند و می‌توانند از این وام برای تعمیرات استفاده کنند. قطعاً این اقدام به بهبود وضعیت تاکسی‌ها در تهران کمک خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا