خودرو

آغاز ثبت‌ نام ایران‌ خودرو؛ اولویت‌ بندی متقاضیان در سایت جدید فروش

بالاخره فرآیند ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو شروع شد و علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به سایت جدید فروش این شرکت، اولویت‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

چند ساعت پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه احتمال دارد به دلیل عدم ارسال اطلاعات مشتریان از سوی بانک‌ها، طرح فروش محصولات ایران‌خودرو به تعویق بیفتد و ثبت‌نام به روز پنجشنبه موکول شود. اما اکنون سایت جدید فروش ایران‌خودرو فعال شده و متقاضیان قادر به ثبت اولویت‌های خود هستند.

برای انجام ثبت‌نام ایران‌خودرو، اعلام شده که افتتاح حساب وکالتی الزامی است و مشتریان از تاریخ 21 تا 28 مرداد فرصت دارند این حساب را باز کنند. توجه داشته باشید که از زمان افتتاح حساب وکالتی، باید 48 ساعت بگذرد تا بتوانید ثبت‌نام خود را نهایی کنید.

در طرح فروش جدید ایران‌خودرو، 12 مدل خودرو عرضه شده که دو مورد از آن‌ها برقی هستند. همچنین هر متقاضی می‌تواند تا 5 اولویت انتخاب کند، اما تنها یکی از این اولویت‌ها پس از قرعه‌کشی به او تخصیص داده می‌شود.

چند دقیقه پیش سایت فروش ایران‌خودرو فعال شده و متقاضیان می‌توانند از طریق طرح‌های عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده در سایت ثبت‌نام کنند. آدرس جدید سایت فروش محصولات ایران‌خودرو www.ikcosales.ir است. متقاضیان باید پس از ورود به سایت، مشخصات خود را وارد کنند.

یادآوری می‌شود که حتماً باید 48 ساعت از زمان افتتاح حساب وکالتی گذشته باشد تا امکان ثبت‌نام وجود داشته باشد. اگر این مدت زمان سپری نشده است، بهتر است منتظر بمانید و پس از 48 ساعت اقدام کنید. لازم به ذکر است که حساب وکالتی تنها برای متقاضیان عادی الزامی است و متقاضیان طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده نیازی به افتتاح این حساب ندارند.

هر متقاضی می‌تواند حداکثر پنج خودرو را بر اساس اولویت‌های خود انتخاب کند. از میان این انتخاب‌ها، هر خودرو بر اساس درخواست مشتری اولویت‌بندی می‌شود و در نهایت، اگر امتیاز لازم کسب شود، تنها یک خودرو به عنوان درخواست نهایی برای مشتری منظور می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا