خودرو

طرح جدید فروش نقدی و اقساطی فونیکس آریزو 8 توسط مدیران خودرو [+ جزئیات و قیمت]

مدیران خودرو به تازگی طرح فروش نقدی و اقساطی جدیدی را برای فونیکس آریزو 8 معرفی کرده است. این خودرو که در رده خودروهای لوکس چینی قرار می‌گیرد، برای اولین بار با شرایط ویژه و امکان خرید قسطی عرضه می‌شود.

طبق اعلام مدیران خودرو، نخستین طرح فروش فونیکس آریزو 8 اکسلنت، لوکس‌ترین سدان این شرکت، از هم‌اکنون در دسترس متقاضیان قرار گرفته است. با در نظر گرفتن اینکه این خودرو یکی از برترین سدان‌های چینی موجود در بازار ایران است، انتظار می‌رفت که قیمت آن بالا باشد. همچنین، مدیران خودرو امکان خرید قسطی این مدل را فراهم کرده است و مشتریان می‌توانند این خودرو را با اقساط حداکثر 60 ماهه خریداری کنند.فونیکس آریزو 8

دو هفته پیش، مدیران خودرو قوانین جدیدی را برای ثبت‌نام محصولات خود اعلام کرد. بر اساس این قوانین، متقاضیان باید در هنگام ثبت‌نام، مبلغ 50 میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب و در بازه زمانی 1 ساعته پرداخت کنند. این قانون بیشتر در طرح‌های پیش‌فروش اعمال شده است.

در این راستا، انتظار می‌رود که برای ثبت‌نام آریزو 8 نیز شرایط مشابهی اعمال شود. طرح فروش این سدان لوکس از روز شنبه، 17 شهریور 1403 در نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو آغاز خواهد شد. زمان دقیقی برای پایان ثبت‌نام مشخص نشده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.فونیکس آریزو 8

زمان تحویل فونیکس آریزو 8 اکسلنت نیز 90 روز پس از ثبت‌نام است. در این طرح فروش اقساطی، متقاضیان موظف‌اند 60 درصد قیمت کل خودرو را به صورت پیش‌پرداخت و مابقی را در اقساط 12 تا 60 ماهه بپردازند.

قیمت نهایی این خودرو 2 میلیارد و 189 میلیون و 600 هزار تومان اعلام شده است که برای یک خودروی لوکس چینی در بازار ایران به نظر منطقی می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا