خودرو

جدیدترین اخبار خودروی الکتریکی شیائومی

شیائومی امسال اولین خودروی الکتریکی خود را با باتری 101 کیلووات ساعتی معرفی می کند

دنیای فناوری هرگز دست از شگفتی نمی کشد، به خصوص زمانی که سازندگان تلفن تصمیم می گیرند از مسیر خود به سمت خط خودرو بروند. این دقیقاً همان کاری است که شیائومی، سازنده برجسته گوشی چینی، در دو سال گذشته انجام داده است. طبق آخرین گزارش ها، این شرکت تقریباً آماده معرفی اولین خودروی الکتریکی خود است و حتی اطلاعات باتری و جزئیات قیمت را نیز دریافت می کنیم.

این سدان الکتریکی با اسم رمز «Modena» است  این سدان برقی بلیت طلایی شیائومی به دنیای خودروهای برقی است. این سرمایه‌گذاری بلندپروازانه دو سال پس از آن صورت می‌گیرد که غول فناوری آرزوهای خود را برای خودروهای برقی اعلام کرد و گزارش‌های رسانه‌های محلی حاکی از آن است که سازنده تلفن می‌تواند این خودرو را در کنار گوشی هوشمند پرچم‌دار بعدی خود – شیائومی 14 – رونمایی کند.

The latest news of the Xiaomi electric car

اما، آیا بلیط طلایی EV شیائومی دارای برچسب قیمت طلایی است؟ خوب، با قیمت اولیه پیشنهادی (25,500 یورو)، آماده رقابت با بازیکنان برجسته ای مانند تسلا مدل 3 و BYD Seal در بازار خودروهای برقی چین است.

و برای کسانی که متعجب هستند، بله، چندین سدان الکتریکی با این محدوده قیمت در چین موجود است. اما ورود شیائومی به این حوزه، با توجه به تخصص این برند در توسعه نرم‌افزار و سخت‌افزار، مطمئناً می‌تواند کار را تحریک کند.

برای افراد ناآشنا، هجوم شیائومی به صنعت خودرو ممکن است یک میدان کوچک چپ به نظر برسد. اما این یک پیشرفت طبیعی برای یک مجموعه فناوری با قد و قامت آن است که وارد بازار به سرعت در حال گسترش خودروهای برقی شود. پس از همه، تنوع نام بازی است.

با توجه به اینکه طراحی‌های شیائومی همیشه نوآورانه بوده‌اند، انتظارات زیادی پیرامون زیبایی‌شناسی و ویژگی‌های مودنا وجود دارد. اگر گوشی‌های آن قابل استفاده باشند، مشتریان بالقوه می‌توانند انتظار ترکیبی عالی از سبک و عملکرد را داشته باشند. اگرچه تاریخ دقیق عرضه همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده است، اما گمانه زنی هایی وجود دارد که شیائومی ممکن است خودروی جدید خود را در اوایل اکتبر به نمایش بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا