خودرو

خودرو Jeep Compass 4×2 2023 عرضه شد + قیمت‌

جیپ هند از قطب نما 2023 در یک نوع جدید 4X2 پرده برداری کرده است که به مصرف کنندگان هندی نقطه ورود فریبنده ای را در خط تولید Compass ارائه می دهد. محدوده جیپ کامپس 2023 اکنون با قیمت جذاب 20.49 میلیون روپیه (نمایشگاه قبلی) شروع می شود که به طور قابل توجهی قیمت پایه را نزدیک به 1 میلیون روپیه کاهش می دهد.

محدوده اتوماتیک Compass از 23.99 میلیون روپیه (نمایشگاه قبلی) شروع می شود که کاهش 20 درصدی قیمت را نسبت به مدل های قبلی نشان می دهد و نوع اتوماتیک را با کاهش تقریباً 6 لک به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر می کند!

Jeep Compass 4X2 2023 دارای طراحی بیرونی چشمگیر با جلوپنجره مشکی براق، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی مشکی براق، چراغ‌های جلو بازتابنده LED، چراغ‌های عقب LED استاندارد، مه شکن LED و چراغ‌های جلو پروژکتور LED است.

Jeep Compass 4x2 2023

Jeep Compass Black Shark Edition مدل 2023 با سقف رنگ‌شده به رنگ بدنه و روکش پایین‌تر، چرخ‌های 18 اینچی آلومینیومی مشکی براق، صندلی‌های چرمی مشکی، برجسته‌های قرمز اشتعال منحصربه‌فرد و نشان متمایز BlackShark روی گلگیرها، همه چیز را فراتر می‌برد.

برای مدل جدید 2023، این شرکت همچنین یک نوع جدید را به خط تولید SUV محبوب خود معرفی کرده است. اکنون جیپ کامپاس در 5 نوع، یعنی اسپورت، طول، طول +، محدود و مدل S عرضه خواهد شد. همانطور که گفته شد، قیمت قطب نما 2023 نیز اصلاح شده است و اکنون با قیمت مقرون به صرفه تری از روپیه شروع می شود. 20.49 میلیون پیش از این، Compass تنها در سه نسخه عرضه می شد و قیمت آن از 21.73 میلیون روپیه (نمایشگاه سابق) شروع می شد.

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی برای جیپ کامپاس 2023 این است که گیربکس 9 سرعته اتوماتیک اکنون با نسخه جدید Longitude در دسترس است. این نسخه 23.99 میلیون روپیه قیمت دارد که تقریباً 6 میلیون روپیه کمتر از نسخه قبلی Limited 4X4 اتوماتیک است.

به گفته این شرکت، Compass با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک جدید قادر است بازدهی سوختی در حدود 16.2 کیلومتر در لیتر را ارائه دهد. در یک نکته جانبی، قطب نما با مشخصات پایه در نوع اسپرت تنها با گیربکس دستی عرضه می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا