خودرو

سازنده خودروهای سوپر اسپرت آئودی

در حین تحقیق در مورد خودروهای لوکس آئودی مورد علاقه خود در نزدیکی Rock Creek طبیعی است که در مورد تاریخچه آئودی و صاحبان این مارک معروف تعجب کنید.

آیا از خود پرسیده اید که مالک آئودی کیست؟ یا چه کسی ماشین های آئودی را می سازد؟

گروه فولکس واگن خودروهای آئودی را تولید می کند و سابقه ای عمیق در میراث موتوراسپورت دارد. با تیم ما در آئودی شمال آستین درباره مالک آئودی، ساخت آئودی، تاریخچه آئودی و حتی نحوه تلفظ آئودی بیشتر بدانید.

گروه فولکس واگن خودروهای آئودی را تولید می کند
گروه فولکس واگن خودروهای آئودی را تولید می کند

چه کسی خودروهای آئودی را می سازد؟

بنابراین رانندگان کیلین، چه کسی مالک آئودی است و چه کسی خودروهای آئودی را می سازد؟ امروز، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این گروه فولکس واگن است. با این حال، تاریخ آئودی تغییرات زیادی را تحمل کرده است.

 

نام “آئودی” از ترجمه لاتین “Horch” یا “hark!” در طول چند سال ، آئودی به دلیل برتری خود در ورزش های موتوری در اوایل دهه 1900 به شهرت رسید. در سال 1964، گروه فولکس واگن 50 درصد از سهام آئودی را با استفاده از تخصص ساخت و مهندسی آنها خریداری کرد. امروزه گروه فولکس واگن صاحب ده ها خودروساز با عملکرد بالا از جمله لامبورگینی، بوگاتی، پورشه و بنتلی است.

این سوال که چه کسی آئودی را در اختیار دارد و چه کسی آئودی را می سازد، به سادگی با گروه خودروی فولکس واگن پاسخ داده می شود. اگرچه، از نظر فنی، آئودی دولتی است و بخشی از آن متعلق به سهامدارانی از سراسر جهان، از جمله برخی از است.

خودروهای آئودی کجا ساخته می شوند؟

در حالی که آنها یک خودروساز آلمانی هستند، وسایل نقلیه آئودی در سراسر جهان ساخته می شوند. چند کشور دارای کارخانه های تولید آئودی عبارتند از: آلمان، مجارستان، بلژیک، مکزیک، اسلواکی، اسپانیا، روسیه، برزیل، هند و چین. در حالی که آئودی در سرتاسر جهان کارخانه دارد، دفتر مرکزی آن در اینگولشتات آلمان باقی مانده است و از نظر فرهنگی به عنوان یک تولیدکننده خاص آلمانی اهمیت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا