خودرو

جدیدترین کانسپت‌ های خودروی برقی کیا

خودروهای الکتریکی مفهومی کیا اغلب بیش از حد معمول مورد توجه قرار می‌گیرند، زیرا تمایل دارند ایده‌های زیادی را در مدل‌های تولیدی نهایی بگنجانند – که شاسی‌بلند الکتریکی EV9 نمونه خوبی از آن است. با در نظر گرفتن این موضوع، این شرکت به تازگی از کانسپت EV3 و مفهومی EV4 که نمایانگر فلسفه طراحی “Opposites Unite” خود است، با تاکید بر حالات داخلی، اشکال هندسی و مواد پایدار رونمایی کرد.

کراس اوور کوچک مفهومی EV3 به نظر آماده‌تر برای تولید است و کیا می‌گوید که «فناوری، کاربردی و طراحی SUV پرچم‌دار ما، EV9 را ارائه می‌دهد». این ممکن است درست باشد، اما EV3 طراحی جسورانه و آینده نگرانه ای نیز دارد. مانند کانسپت EV9، دارای الگوهای هندسی متمایز از جمله چاه‌های چرخ هشت‌ضلعی است که به‌طور قابل‌توجهی از بدنه بیرون می‌زنند و این اشکال را در رکاب‌های جانبی و چراغ‌های عقب بازتاب می‌دهند.

شیشه جلو به جلو هل داده می شود تا فضای داخلی باز شود، در حالی که خط سقف شیشه ای از جلو به عقب شیب دارد و به لطف ستون C جدا شده شناور به نظر می رسد. این شرکت در برخی از طرح‌های مفهومی PR خودروهای مفهومی درجه یک اضافه کرد: «برخورد غیرمنتظره از حجم‌ها و گرافیک‌ها به‌طور همزمان با یکدیگر پیوند می‌خورند و طراحی منطقی و در عین حال احساسی ایجاد می‌کنند».

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا