خودرو

خودروی کاملاً خودران اپل تا سال 2025 رونمایی می شود

گزارش شده است که این شرکت تمرکز خود را محدود می کند.

اپل ممکن است تمرکز خودروی الکتریکی خود را که مدت ها در حال توسعه است، بیشتر کند. منابع بلومبرگ ادعا می کنند که اپل اکنون توجه خود را به یک خودروی کاملاً خودران معطوف کرده است، نه فقط یک وسیله نقلیه معمولی تر با ویژگی های نیمه خودران.

طبق گزارش ها، این شرکت در حال تسریع برنامه های خود برای رسیدن به هدف است، اپل اخیراً راه اندازی این خودرو خودران را طی پنج تا هفت سال هدف قرار داده بود، به نقل از منابع، اکنون سال 2025 یا فقط چهار سال را هدف قرار داده است.

با این حال، اعتقاد بر این است که این طرح متغیراست اما سیستم خودگردان کامل اپل در زمان خود تکمیل می شود. ظاهرا بسیاری از کارهای اصلی روی پردازنده خودرو را به پایان رسیده است..

به اپل پیشنهاد می شود که یک فضای داخلی ایده‌آل بدون فرمان یا پدال،  با صندلی‌های استراحت برای سرنشینان، یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی در وسط در نظر بگیرد.

این منابع افزودند که یک emergency takeover mode هم مورد بحث قرار گرفته است. با این حال، خودرانی کامل دارای چالش‌های زیادی است، از جمله ترافیک غیرقابل پیش‌بینی و مشکلات آب و هوایی مانند برف. تعجب آور نخواهد بود اگر اپل مجبور شود ارائه خودرو را به تعویق بیندازد، یا حداقل از رانندگان بخواهد که در شرایط خاصی مسئولیت را تحویل بگیرند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا