خودرو

اوین تصاویر فاش شده از کابین داخلی خودرو الکتریکی شیائومی

تصاویر فاش شده از فضای داخلی اولین خودروی الکتریکی شیائومی منتشر شده که برخی جزئیات طراحی و ساخت را تایید می‌کند. طبق عکس‌های فاش‌شده، خودروی شیائومی با یک صفحه کنترل سنتر قابل‌توجه و یک فرمان سه پره با کف صاف عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد که فرمان نیز دارای دکمه‌های عملکردی است. ثمره سرمایه‌گذاری شیائومی در فضای خودرو برای اولین بار توسط MIIT (وزارت صنعت و فناوری اطلاعات) فاش شد. اگرچه این خودرو قرار است تا نیمه اول سال آینده به بازار عرضه شود، ما در حال حاضر اطلاعات انگشت شماری در مورد آن داریم تا به شما کمک کند تا ایده‌ای را در مورد آنچه انتظار دارید داشته باشید.

تصاویری از کابین داخلی خودرو الکتریکی شیائومی

این خودرو دارای ابعاد 4997/1963/1455 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 3000 میلی‌متر است که به داشتن کابین جادار کمک می‌کند. محصول شیائومی دارای دو گزینه چرخ 19 و 20 اینچی بوده که با مشخصات تایر به ترتیب 245/45 R19 و 245/40 R20 است. نکته قابل توجه گنجاندن فناوری لیدار بوده که در پشت شیشه جلو قرار گرفته و نشان دهنده عملکردهای پیشرفته مانند قابلیت‌های رانندگی خودکار است. علاوه بر این، یک دوربین ستون B انتظارات را برای ویژگی باز کردن قفل با تشخیص چهره افزایش می‌دهد.

پیشرانه با دو گزینه تطبیق‌پذیری را دربرمی‌گیرد: یک نوع دیفرانسیل عقب (RWD) مجهز به موتور 220 کیلووات و یک نسخه تمام چرخ محرک (AWD) با حداکثر قدرت 495 کیلووات (220 کیلووات + 275 کیلووات). گزینه‌های بسته باتری شامل یک بسته LFP از BYD برای تریم‌های مقرون‌به‌صرفه و یک بسته سه‌گانه NMC از CATL برای جایگزینی با کیفیت‌تر است.

تصاویری از کابین داخلی خودرو الکتریکی شیائومی

از نظر وزن، SU7 از 1980 کیلوگرم برای مدل پایه تا 2205 کیلوگرم برای تریم بالا متغیر است. قابلیت‌های سرعت خودرو نیز متفاوت بوده، تریم پایین‌تر به 210 کیلومتر در ساعت محدود شده و مدل برتر به سرعت چشمگیر 265 کیلومتر در ساعت می‌رسد. پرونده های MIIT سه نسخه را نشان می‌دهد: SU7، SU7 Pro و SU7 Max، که طیف وسیعی از انتخاب‌ها را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد.

شیائومی برای تقویت سیستم داخل خودرو خود HyperOS را معرفی کرد، یک سیستم عامل داخلی توسعه یافته با سابقه ثابت شده در هر دو گوشی هوشمند و اکنون به طور یکپارچه در محیط خودروی SU7 است. ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته، تریم‌های متنوع و مهارت نرم‌افزاری شیائومی، SU7 را به عنوان یک رقیب هیجان‌انگیز در چشم‌انداز خودروهای الکتریکی قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا