خودرو

اولین خودرو سدان حاصل همکاری ولوو و جیلی معرفی شد

جیلی در سال‌های گذشته بخش بزرگی از سهام ولوو را خریداری کرد و در حال حاضر مالک این برند خوش سابقه سوئدی است. اکنون دو شرکت تصمیم گرفتند اولین خودرو حاصل همکاری خود را معرفی کنند.

برند متعلق به جیلی Lynk & Co یک خودروی جدید به نام Lynk & Co 07 EM-P را معرفی کرد. هنوز هیچ مشخصات یا قیمتی در دست نیست، اما این خودرو در حال حاضر در جاده‌های عمومی چین به طور کامل در حال آزمایش بوده و برخی جزئیات در مورد آن فاش شد.

خود نام نشان می‌دهد که مدل جدید یک نسخه هیبریدی با پلتفرم Lynk E-Motive خواهد بود. چنین خودروهایی مجهز به موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ، دو موتور الکتریکی و گیربکس سه سرعته DHT هستند. به طور معمول، قدرت چنین پیشرانه‌ای کمتر از 500 اسب بخار نیست. در مورد شاسی نیز باید گفت که بر اساس معماری CMA 2.0 کراس اوور Lynk & Co 08 EM-P ساخته شد.

اولین خودرو سدان حاصل همکاری ولوو و جیلی معرفی شد

بر اساس تصاویر زنده و سایر اطلاعات فاش شده، چین پیشتر نسخه احتمالی Lynk & Co 07 EM-P (در تصویر اول) را فاش کرده و این خودرو بسیار شبیه به خودروی مفهومی The Next Day است که توسط Lynk & Co در ژوئن سال گذشته رونمایی شد. اولین نمایش رسمی Lynk & Co 07 EM-P در سال 2024 انجام خواهد گرفت.

هر دو شرکت جیلی و ولوو سابقه درخشانی در تولید خودرو داشته و محصولات بزرگی روانه بازار کنند. جیلی چینی در حال حاضر مالک برندهای خودروهای بزرگی بوده و ولوو نیز یکی از آنها محسوب می‌شود. این محصول تازه به نمایش درآمده نیز یک طراحی آینده نگرانه با سرعت عمل بالا داشته که می‌تواند نظر شیفتگان سرعت را به خود جلب کند.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند دو خودروساز اطلاعات تکمیلی پیرامون این سدان هیبریدی را منتشر کنند. انتظار داریم بیشتر اطلاعات آشکار شده حقیقت پیدا کنند. ولوو و جیلی خودروهای بیشتری تحت توسعه دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا