خودرو

لوکس‌ ترین خودروساز ژاپنی از جدیدترین خودرو خود رونمایی کرد

خط جدیدی از محصولات الکتریکی لکسوس، کانسپت اینفینیتی که پایه ای برای اولین مدل الکتریکی این شرکت خواهد بود و محصول جدیدی از یک خودروساز کوچک بریتانیایی که به گفته خودش راه حلی برای یکی از بزرگترین مشکلات خودروهای برقی است.

تحول در لکسوس

لکسوس می خواهد با اجرای یک برنامه جاه طلبانه مدل های الکتریکی جدید را به سرعت عرضه کند. این کارخانه از کانسپت های این مدل های جدید در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی کرد. با ورود این مدل های جدید، لکسوس از سال 2035 به تولیدکننده خودروهای الکتریکی تبدیل می شود.

و مدل برقی در این برنامه جدید یک خودروی اسپرت است که در سال 2026 عرضه خواهد شد.این مدل بر اساس کانسپت LF-ZC که اخیرا در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی شد، ساخته شده است. LF-ZC بر روی پلت فرمی ساخته شده است که در اصل برای خودروهای الکتریکی ساخته شده بود، بنابراین فرمی متفاوت از مدل های بنزینی لکسوس دارد.

اینفینیتی الکتریکی

اینفینیتی، زیرمجموعه لوکس نیسان، ایده ای از اولین مدل الکتریکی خود را در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی کرد. اینفینیتی بر اساس این کانسپت که “Vision Qe” نام دارد، مدل جدیدی را در سال 2027 خواهد ساخت که قرار است در آمریکا تولید شود.

Vision Qe یک سدان اسپرت با ظاهری کاملا متفاوت با مدل های فعلی اینفینیتی است. آلفونسو آلبیسا، مدیر طراحی نیسان و اینفینیتی، می گوید که طراحی این خودرو از پرنده ای الهام گرفته شده است که به نظر می رسد در آسمان در حالی که با سرعت بالا پرواز می کند، ساکن است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا