خودرو

این کامیونت 10 هزار دلاری سوزوکی شگفت انگیز است

سوزوکی نسخه ویژه‌ای از کامیونت Super Carry را که در سال 2013 عرضه شد، رونمایی کرد. یکی از ویژگی‌های بارز سوزوکی سوپر کری ایکس لیمیتد، برچسب مشکی رنگ در بخش کناری آن است.

چراغ‌های LED، جلوپنجره رادیاتور، دستگیره درها و درپوش آینه‌ها نیز مشکی هستند. رینگ‌های فولادی 12 اینچی نیز مشکی رنگ شده بوده تا جذاب ظاهری زیادی به این مدل ببخشند. سوزوکی Super Carry X Limited در چهار رنگ خارجی موجود است: خاکستری خزه‌ای، نقره‌ای ابریشمی، مروارید خاکی و مروارید مشکی مایل به آبی.

سوزوکی سوپر کری ایکس لیمیتد از یک موتور استاندارد 658 سی سی سه سیلندر بنزینی با قدرت 50 اسب بخار برخوردار است که گشتاور 59 نیوتن متر تولید کرده و یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک تدارک دیده شد. قوای محرکه چهار چرخ متحرک بوده و عجیب است که چنین مدلی این ویژگی بزرگ را دریافت می‌کند.

این کامیونت 10 هزار دلاری سوزوکی شگفت انگیز است

یازدهمین نسل سوزوکی کری در سال 2013 معرفی شد و در دهه گذشته تغییرات کمی را به خود دیده است. این خودرو 3395 میلی متر طول دارد و با وجود ابعاد جمع و جور، چندین راه حل کاربردی ارائه می‌دهد. Super Carry Extended Cab فضای بار اضافی را در عقب دو صندلی فراهم می‌کند و در عین حال به صندلی راننده اجازه می‌دهد 40 درجه خوابانده شود و 180 میلی‌متر بلغزد. سکوی بار 1480 میلی‌متر طول دارد و شامل یک فضای ذخیره‌سازی در زیر کابین برای حمل اقلام بلند است.

سوزوکی Super Carry X Limited در ژاپن با قیمت 10678 دلار برای نوع گیربکس دستی و 11400 دلار برای نسخه گیربکس اتوماتیک به فروش می‌رسد. این برند ژاپنی هر سال محصولات جدیدی را ارائه می‌دهد و یکی از محبوب‌ترین خودروهای آن سوزوکی جیمنی معروف بوده که از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار است. این مدل کراس اوور با طراحی جذاب خود توانسته با قیمت مناسب نظر علاقمندان بسیاری را جلب کند.

مشخص نیست چه زمانی نسل جدید جیمنی را شاهد خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا