خودرو

با بیگ باد: بزرگترین تراکتور جهان آشنا شوید

تراکتورها در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. برخی، مانند تراکتور JCB Fastrac Two ، می توانند به حداکثر سرعت بیش از 150 مایل در ساعت دست یابند، در حالی که برخی دیگر فقط وسایل نقلیه کشاورزی عظیم هستند. Big Bud در دسته دوم قرار می گیرد. اگر اهل غرب میانه ایالات متحده هستید، احتمالاً یک یا دو چیز در مورد چیزی که “بزرگترین تراکتور جهان” نامیده می شود، می دانید.

بیگ باد که در سال 1977 در هاوره، مونتانا ساخته شد، یک تراکتور مزرعه 747 است که 14 فوت ارتفاع و 27 فوت طول دارد. بیگ باد با وزن راحت بیش از 100000 پوند با موتور 1100 اسب بخاری بدون شک در صدر لیست گران قیمت ترین تراکتورهایی است که تاکنون ساخته شده است ، علیرغم اینکه یک وسیله نقلیه سفارشی ساخته شده است.

در طول دهه‌های 1980 و 90، Big Bud یک چاک‌دهنده عمیق بود که خاک را در اعماق‌هایی که گاوآهن‌های معمولی نمی‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند، می‌شکند. این تراکتور افسانه ای 11 سال را در مزرعه پنبه کالیفرنیا گذراند و سپس به فلوریدا نقل مکان کرد و تا سال 2009 به ایالت خود مونتانا بازگشت.

پس از آن، کمبود لاستیک های هشت فوتی، بیگ باد را به بازنشستگی زودهنگام کشاند و در چندین موزه به نمایش گذاشته شد. در سراسر آیووا برای همه دوستداران تراکتور برای تجربه. در سال 2020، پس از دریافت لاستیک های کاملاً جدید، Big Bud به جایی که همه چیز شروع شد بازگشت: مزرعه ای در مونتانا. با این حال، داستان بزرگترین تراکتور جهان هنوز به پایان نرسیده است.

Big Bud

در حالی که ممکن است روزهای پرمخاطره Big Bud تمام شده باشد، خط نمادین تراکتور در سال 2023 بازگشته است. در Con Expo، یک رویداد تجاری ساخت و ساز محبوب، Big Equipment Company و Rome Agriculture Equipment بازگشت یک تراکتور Big Bud جدید را اعلام کردند. قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، بدانید که آنها به بزرگی Big Bud 747 نمادین نخواهند بود.

به گفته شبکه وسترن آگ ، تراکتورهای جدید Big Bud وزنی معادل 70000 پوند دارند و تنها 640-750 اسب بخار قدرت دارند. در مقایسه با 747، این اعداد مبتدی هستند، اما در صنعت تراکتورسازی کلی، Big Buds جدید برای هر کشاورز که به یک وسیله نقلیه بزرگ نیاز دارد، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به یاد داشته باشید، Big Bud 747 یک ناهنجاری بود.

Big-Bud-747-16V2

این یک ساخت سفارشی است که آن را به بزرگترین تراکتور جهان تبدیل کرده است، اما از خط ماشین های کشاورزی Big Bud سرچشمه می گیرد. در دهه های 70 و 80، بیش از 500 جوانه بزرگ وارد بازار شد و به سرعت در بین کشاورزان محبوب شد. در حالی که تراکتورهای Big Bud از سال 1991 تولید نشده اند، اولین خط تولید جدید این برند در بیش از 40 سال گذشته خواهد بود.

Rome و Big Equipment از تراکتورهای Big Bud جدید در Con Expo 2023 رونمایی کردند و ویدیوی YouTube Western Ag به شما امکان می دهد آن و تمام شکوه عظیم آن را تجربه کنید. بزرگترین قرعه کشی؟ کشاورزان می توانند وسایل نقلیه خود را از راحتی مزارع خود تعمیر کنند. Big Buds اصلی، در حالی که محبوب بود، به سرعت با مشکلات تعمیر مواجه شد. با این خط جدید، Big Equipment بر اهمیت اجازه دادن به کشاورزان برای تعمیر وسایل نقلیه خود بدون توجه به اینکه چقدر در کشور مزرعه هستند، تأکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا