خودرو

انتشار تصویر تیزری از اولین خودرو الکتریکی شیائومی

خودروی شیائومی به واقعی بودن نزدیک می‌شود. این شرکت اخیراً اعلام کرده که رویدادی را در 28 دسامبر برگزار می‌کند تا از فناوری EV خود که در اولین خودروی الکتریکی دیده می‌شود، رونمایی کند. این خودرو که SU7 نام دارد، اخیرا در حین تست در جاده‌ها مشاهده شد. اکنون، لی جون، رئیس شیائومی، اولین تصویر رسمی از خودروی آینده شیائومی را به اشتراک گذاشت.

شیائومی SU7 EV یک خودروی سدان لوکس کلاس C است و با تسلا، NIO، جیلی و دیگران رقابت خواهد کرد. تصاویر استتار شده SU7 EV که اخیراً به بیرون درز کرده است، سنسور LiDAR قرار گرفته بر روی سقف را تأیید می‌کند. این خودرو دارای یک بال فعال است که برای جذب و هدایت هوا برای افزایش سرعت شتاب طراحی شد. اینها معمولاً در اتومبیل‌های مسابقه‌ای و با عملکرد بالا یافت می‌شوند، جایی که رانندگان می‌خواهند سرعت خود را به حداکثر برسانند.

شیائومی SU7 دارای چراغ‌های جلوی نازک و کاپوت شیب‌دار است که طراحی کلی را ارتقا می‌دهد. این خودرو می‌تواند دارای فرمان سه پره، انتخاب حالت رانندگی و غیره باشد. طبق تصویر به اشتراک گذاشته شده در ویبو، SU7 Max EV می‌تواند از فناوری تشخیص چهره در ستون B برخوردار باشد.

انتشار تصویر تیزری از اولین خودرو الکتریکی شیائومی

ویژگی های کلیدی خودرو شیائومی

  • تصویر تیزر شیائومی SU7 این خودرو را در رنگ خاکستری نشان می دهد اما ممکن است گزینه های دیگری در زمان عرضه وجود داشته باشد.
  • تصویر تیزر “سلام، شیائومی SU7. به Human x Car x Home خوش آمدید. این نشان می دهد که خودرو با گوشی هوشمند و لوازم جانبی خانه هوشمند شما یکپارچگی عمیقی دارد.”
  • این تصویر همچنین تایید می‌کند که این خودرو از HyperOS شیائومی استفاده می‌کند که باید یکپارچه‌سازی نرم‌افزاری یکپارچه بین خودرو و گوشی شیائومی را امکان‌پذیر کند.
  • شیائومی SU7 دارای رینگ‌های آلیاژی پنج پره، با لاستیک‌های میشلین و کالیپرهای ترمز زرد برمبو است. لوگوی «Mi» نیز وجود دارد.
  • به نظر می رسد این خودرو دارای دوربینی بوده که به آینه بغل متصل است و این باید دید واضحی از محیط اطراف ارائه دهد.
  • ما همچنین می‌توانیم یک آینه دید عقب و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ را در داخل خودرو، مشابه خودروهای تسلا، ببینیم.
  • به نظر می رسد شیائومی آینه های جانبی کوچک را انتخاب کرده است. این خودرو دارای دستگیره‌های درب است و زیبایی‌شناسی کلی را بهبود می‌بخشد.
  • این تقریباً مربوط به خودروی برقی شیائومی SU7 از تصویر تیزر است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا