ارز دیجیتال

ایالات متحده 353 هزار شغل در ژانویه اضافه کرد

بر اساس گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی دولت که صبح روز جمعه منتشر شد، قدرت بازار کار به شدت در ژانویه ادامه یافت، با افزودن 353,000 شغل در مقابل پیش‌بینی‌های اقتصاددانان برای 180,000 و در مقابل 333,000 در دسامبر.

نرخ بیکاری در برابر انتظارات برای افزایش به 3.8 درصد در 3.7 درصد ثابت ماند. قیمت بیت کوین (BTC) در دقایقی پس از گزارش حدود 0.5 درصد کاهش یافت و اکنون با قیمت 42800 دلار معامله می‌شود. مطالعه صبح امروز در مورد بازار کار از این جهت که کمتر از دو روز از جلسه سیاست پولی ژانویه فدرال رزرو می‌گذرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نتایج آن جلسه و کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول، رئیس پس از نشست، به وضوح نشان داد که بانک‌های مرکزی ایالات متحده عجله‌ای برای کاهش نرخ‌ها ندارند، اگرچه بازارها از قبل تقریباً چنین حرکتی را در نشست بعدی فدرال رزرو در ماه مارس پیش‌بینی کرده بودند. بررسی سایر داده‌های این گزارش نشان می‌دهد که میانگین درآمد ساعتی در ژانویه 0.6 درصد افزایش یافته است.

ایالات متحده 353 هزار شغل در ژانویه اضافه کرد

این دو برابر انتظار برای 0.3درصد و بالاتر از دسامبر 0.4درصد است. بر اساس سال به سال، میانگین درآمد ساعتی 4.5 درصد در مقابل 4.1 درصد مورد انتظار و 4.4 درصد در گذشته افزایش یافته است. اگر نرمی در گزارش وجود داشت، میانگین ساعات هفتگی بود که به 34.1 در مقابل 34.3 مورد انتظار و 34.3 قبلی کاهش یافت.
این اخبار بازارهای سنتی را پایین آورده است، به طوری که معاملات آتی نزدک در حال حاضر 0.5٪ در مقابل افزایش بیش از 1درصد قبل از گزارش افزایش یافته است.

معاملات آتی S&P در حال حاضر تنها 0.2درصد در مقایسه با 1درصد قبل از آن افزایش یافته است. بازدهی 10 ساله خزانه‌داری با 10 واحد افزایش به 3.98 درصد و طلا با 0.6 درصد کاهش به 2059 دلار در هر اونس رسید. دولت ایالات متحده در تلاش بوده بر تعداد کارها بیافزاید تا بتواند سطح اقتصاد را گسترش و بالا ببرد.

حال باید منتظر گزارش‌های بعدی باقی ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا