ارز دیجیتال

بیت کوین برای اولین بار از سال 2021 به 50 هزار دلار رسید

بیت کوین در هفته گذشته به طور فعال در حال رشد بوده  و این رشد در هفته گذشته ادامه یافت. امروز، ارز دیجیتال اصلی جهان به مرز 50000 دلار رسیده است. بعدها این نرخ اندکی اصلاح شد (به 49.8 هزار دلار)، اما هنوز در یک نقطه روانی مهم است.

در طول روز، بیت کوین 3.5درصد افزایش یافت، بسیار زیاد، با توجه به اینکه رشد کل هفته گذشته 12.2درصد بود. در 10 مورد برتر، اتریوم (تقریبا 4.5 درصد در روز) و کاردانو (3.9 درصد در روز) نیز به طور فعال در حال رشد هستند.

در 24 ساعت گذشته، بازار کریپتو با 3.32 درصد رشد به 1.87 تریلیون دلار رسیده است. این رشد عمدتا به دلیل افزایش ارزش بیت کوین است. این احتمال وجود دارد که بیت کوین در آستانه نصف شدن بعدی که 66 روز دیگر بوده، رکوردهای ارزشی جدیدی را ثبت کند.

بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز، بدون بانک مرکزی یا مدیریت واحد است که می‌تواند بدون نیاز به واسطه، از طریق شبکه بیت‌کوین به صورتِ همتا به همتا ارسال شود. تراکنش‌ها توسط یک شبکه به صورت رمزنگاری‌شده تأیید می‌شود و در یک دفتر کل توزیع‌شده عمومی به نام بلاک‌چین ثبت و ضبط می‌شوند.

بیت کوین برای اولین بار از سال 2021 به 50 هزار دلار رسید

بیت کوین در سال ۲۰۰۹ توسط ساتوشی ناکاموتو، یک شخص یا گروه ناشناس، معرفی شد. از آن زمان، بیت کوین به محبوب‌ترین ارز دیجیتال در جهان تبدیل شده است. آینده بیت کوین نامشخص است. برخی از افراد معتقدند که بیت کوین در نهایت به ارز اصلی جهان تبدیل خواهد شد، در حالی که برخی دیگر معتقدند که این ارز به طور کامل از بین خواهد رفت.

بیت کوین آینده مشخصی ندارد و مشخص نیست با گذر زمان ارزش آن افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر. این ارز دیجیتال یکی از اصلی‌ترین ارزهای دیجیتال بوده که بشر به خود دیده است. به دنبال آن ارزهای دیگری هم روی کار آمدند که هر یک ارزش خاص خود را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا