ارز دیجیتال

قیمت کریپتو: بیت کوین، اتر لاگ در کنار اکثر آلتکوین ها ضرر می کنند

بیت کوین در روز جمعه، 23 فوریه، کاهش 1.13 درصدی را در قیمت 51017 دلار منعکس کرد. این دومین روز متوالی در این هفته است که بیت کوین ضرر می‌کند.

با این حال، قابل توجه است که این دارایی علی‌رغم متحمل شدن ضرر، توانسته است در سطح 51,000 دلار باقی بماند. در 24 ساعت گذشته، ارزش بیت کوین 375 دلار کاهش یافت. تحلیلگران بازار معتقدند که این مرحله اصلاح قیمت برای بیت کوین و متعاقباً برای اکثر ارزهای دیجیتال دیگر است.

اتر در روز جمعه افت 1.54 درصدی را ثبت کرد. با این کار، ارزش معاملاتی آن به 2799 دلار رسیده است. در روز گذشته، ارزش ETH از 42 دلار کمتر شد و کاهش یافته است. در 24 ساعت گذشته، بازار کریپتو با اولین خروج خالص از ETF بیت کوین از 25 ژانویه 2024، احساسات نزولی خفیفی را نشان داد که نشان دهنده نزولی بود. علاوه بر این، نرخ‌های تامین مالی برای این ارز مطلوب نبود.

از نظر فنی، بیت کوین قرمز بسته شد اما در محدوده خود باقی ماند. تیم CoinDCX به Gadgets360 گفت، در همین حال، ETH نسبتاً پایدار باقی ماند. CoinMarketCap نشان می‎‌دهد که ارزش کلی بازار کریپتو پس از افت 0.25 درصدی در 24 ساعت گذشته به 1.95 تریلیون دلار می‌رسد.

قیمت کریپتو: بیت کوین، اتر لاگ در کنار اکثر آلتکوین ها ضرر می کنند

در همین حال، تنها چند آلتکوین موفق شدند در روز جمعه شاهد افزایش قیمت باشند. اینها عبارتند از Binance Coin، Polygon، Shiba Inu، Stellar و Cronos. در مورد آلتکوین‌ها، قیمت BNB (+1.1 درصد) به بالاترین حد خود از زمان سقوط FTX رسید. این را می‌توان به محو شدن نگرانی‌ها در مورد مسائل نظارتی مربوط به Binance و کمپین کشاورزی airdrop پروژه بازی Web3 آینده برای دارندگان BNB نسبت داد.

علاوه بر این، توکن‌های هوش مصنوعی به دلیل درآمدهای سه ماهه چهارم انویدیا به افزایش خود ادامه دادند. حال باید منتظر ماند تا مشخص شود قیمت ارزهای دیجیتال در هفته‌های آینده به چه سطحی خواهند رسید. بیت کوین در هفته‌های گذشته بسیار بالا و پایین شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا