ارز دیجیتال

Shiba Inu را فراموش کنید: این ارز دیجیتال جایگزین می تواند شما را ثروتمند کند!

ارز دیجیتال شیبا اینو (CRYPTO: SHIB) دیگر تیتر خبری نیست، اما بسیاری از سرمایه گذاران هنوز امید خود را به این میم کوین برای دوره صعودی بعدی در سراسر بخش بسته اند. با حجم معاملات روزانه قوی، همچنان در میان 20 نام بزرگ ارزهای دیجیتال است که بر اساس ارزش بازار اندازه گیری شده است .

متأسفانه، من این روزها علاقه چندانی به توسعه دهندگان در دنیای واقعی به اکوسیستم شگفت انگیز Shiba Inu نمی بینم .

بر اساس آخرین گزارش توسعه دهندگان Electric Capital، فعالیت اپلیکیشن های مبتنی بر کریپتو در حال افزایش است، به طوری که تعداد توسعه دهندگان باسابقه ای که کد را در گالری کد GitHub مشارکت می کنند، در سه سال گذشته تقریبا دو برابر شده است. اما اتریوم ، مبتکر قراردادهای هوشمند (CRYPTO: ETH) کاملاً بر علاقه توسعه‌دهندگان در هر دسته‌بندی تسلط دارد، به‌طوری‌که بیت‌کوین (CRYPTO: BTC) در رتبه‌ی دوم دوردست قرار دارد و بقیه افراد بسیار عقب‌تر هستند.

این گزارش هرگز حتی به شیبا اینو اشاره نکرد. به سادگی پشت آن در هیچ چیز نمی گذرد.

از سوی دیگر، بسیاری از ارزهای دیجیتال و شبکه‌های بلاک چین سخت در حال ساختن آینده Web3 هستند. از بانکداری شخصی گرفته تا انتشار محتوا، صنایع زیادی آماده اختلال هستند – و یک توکن باید با حرکت دنیای آنلاین از طریق این تغییر دریا، سر به فلک بکشد.

پولکادوت بسیار جذاب به نظر می رسد

Electric Capital پروژه های Polkadot (CRYPTO: DOT) زیادی را اجرا کرد . اکوسیستم بلاک چین رسمی بنیاد Web3 یکی از فعال‌ترین جوامع توسعه‌دهنده بدون نام اتریوم است و همچنین یکی از سریع‌ترین شبکه‌ها در حال رشد است. ارتش توسعه دهندگان تمام وقت Polkadot در سه سال بیش از سه برابر شد و آن را به بزرگترین پلتفرم برنامه نویسی پس از اتریوم و بیت کوین تبدیل کرد.

به عبارت دیگر، مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران به زودی شاهد سونامی برنامه‌های Web3 مبتنی بر پولکادوت در تلفن‌ها، رایانه‌ها و سایر دستگاه‌های آنلاین خود خواهند بود. ارتباط Polkadot ممکن است همیشه واضح نباشد یا به شدت تبلیغ شود، اما این شبکه به برنامه نویسان کمک می کند تا از بسیاری از سیستم های رمزنگاری مختلف حداکثر استفاده را ببرند. این نیروی خاموشی خواهد بود که انقلاب Web3 را در کنار هم نگه می دارد.

 

با این حال، سرمایه‌گذاران کریپتو تا حد زیادی از فعالیت امیدوارکننده برنامه‌سازی پولکادوت چشم پوشی کرده‌اند و توکن DOT در طول سال گذشته به صورت غیر مستقیم معامله شده است. اتریوم در مدت مشابه 80 درصد رشد کرد در حالی که بیت کوین 110 درصد جهش داشت:

نمودار قیمت پولکادوت

با این حال، فقدان هیجان سرمایه گذار چیزی را از استفاده در دنیای واقعی پولکادوت کم نمی کند. و به این ترتیب ارزش توکن ایجاد می شود. می‌دانید در مورد سهام‌ها که ماشین‌های رای‌گیری در کوتاه‌مدت و ماشین‌های توزین در بلندمدت هستند، چه می‌گویند، درست است؟ همین ایده در مورد ارزهای رمزنگاری شده نیز صادق است، و پولکادوت در حالی که صحبت می کنیم، وزن زیادی را روی آن ترازوهای ماشین توزین جمع می کند.

من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم وقتی چند برنامه قاتل اول دروازه های عصر Web3 را باز کنند، نمودار قیمت چه خواهد کرد.

زمان آن فرا رسیده است که از توله های بازیگوش به پیشگامان Web3 برسیم
شیبا اینو با یک پلتفرم فنی قوی و یک سیستم جامعه محور برای توسعه خود شبکه بلاک چین، خود را از سایر مم کوین ها جدا می کند. اما به نظر می رسد بازاریابی با مضمون سگی که به آن کمک کرد در اوایل کانون توجه را به خود جلب کند، اخیراً به یک تعهد تبدیل شده است. سخت است که شیبا اینو را جدی بگیریم، زیرا ارزش هر سکه دیجیتالی بسیار ناچیز است. 1 میلیون سکه شیبا اینو با قیمت های امروزی به 10 دلار می رسد، و پیگیری صفرهایی که باید بعد از نقطه اعشار انتظار داشته باشید دشوار است.

وقتی صحبت از ایجاد ارزش بلندمدت واقعی می شود، پولکادوت در سطح متفاوتی قرار دارد. این یک شبکه بلاک چین حتی پیچیده‌تر را اجرا می‌کند که توسط چندین شبکه کمکی پشتیبانی می‌شود و اطلاعات را بین سیستم‌های مختلف بلاک چین منتقل می‌کند. ارزش بازار آن این روزها تقریباً دو برابر شیبا اینو است، و من انتظار دارم که با افزایش سرعت تبدیل Web3، در رتبه های بالاتری قرار گیرد.

بنابراین جذابیت سکه‌های میم مانند Shiba Inu ممکن است تخیل عمومی را به خود جلب کند، اما سرمایه‌گذاران باهوش باید فراتر از سرفصل‌ها نگاه کنند. مهارت فنی Polkadot و نقش مرکزی آن در اکوسیستم رو به رشد Web3 باید آن را به سرمایه گذاری تحول آفرین تبدیل کند. با نزدیک‌تر شدن دنیای دیجیتال به واقعیت Web3، گام به گام رمزگذاری شده، زیرساخت‌های نوآورانه و قدرت‌های قدرتمند قابلیت همکاری پولکادوت باید به رشد قابل توجهی منجر شود.

قبل از خرید سهام در Polkadot، این را در نظر بگیرید:

تیم تحلیلگر Motley Fool Stock Advisor به تازگی آنچه را که فکر می‌کنند مشخص کرده است 10 بهترین سهامبرای سرمایه گذاران برای خرید اکنون … و پولکادوت یکی از آنها نبود. 10 سهمی که این کاهش را ایجاد کردند می توانند بازدهی هیولایی در سال های آینده ایجاد کنند.

Stock Advisor به سرمایه گذاران طرحی آسان برای موفقیت را ارائه می دهد، از جمله راهنمایی در مورد ساخت یک سبد، به روز رسانی منظم از سوی تحلیلگران و دو انتخاب سهام جدید در هر ماه. خدمات مشاور سهام از سال 2002 تاکنون بازدهی S&P 500 را بیش از سه برابر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا