ارز دیجیتال

آخرین قیمت بیت کوین و سایر ارز دیجیتال

افزایش فعالیت‌های نقدی بیت‌کوین ETF قدیمی‌ترین و گران‌ترین ارز دیجیتال را به بالاترین قیمت خود از سال 2021 رسانده است. در روز سه‌شنبه، 27 فوریه، ارزش بیت‌کوین پس از ثبت سود 8.38 این دارایی در حدود 55753 دلار بود. در 24 ساعت گذشته قبل از تثبیت در این نقطه، دارایی برای مدت کوتاهی در ساعات اولیه روز سه‌شنبه به مرز 57000 دلار رسید.

در 24 ساعت گذشته، ارزش بیت کوین 4263 دلار افزایش یافته است. با توجه به اینکه حجم معاملات ETF بیت کوین بلک راک به رکورد 1.3 میلیارد دلار رسیده و در 50 روز آینده به نصف خواهد رسید، تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که این یک عامل صعودی بی‌سابقه است که باعث این افزایش می‌شود.

با این حال، شایان ذکر است که سفر از 57000 دلار به آخرین رکورد ثبت شده تاریخ 69000 دلار ممکن است آسان نباشد زیرا BTC احتمالاً با قدرت‌های زیادی روبه‌رو خواهد شد. نقطه مقاومت در راه است که از 57500 دلار شروع می شود. اتر در این رالی به بیت کوین پیوست و به قیمت 3220 دلار رسید. این برای اولین بار از سال 2021 بوده که اتر نیز از مرز 3200 دلار عبور کرده است. این دارایی که برای چند روز با قیمت 3000 دلار معامله می‌شد، 216 دلار ارزش داشت.

آخرین قیمت بیت کوین و سایر ارز دیجیتال

ETH برای اولین بار در دو سال گذشته از 3200 دلار فراتر رفت که نشان‌دهنده تمایل بازار صعودی همراه با خرید نهادی سنگین است. به طور کلی، با نزدیک شدن به نصف شدن بیت کوین، احساسات مثبتی وجود دارد. اکثر آلت کوین‌ها نیز منعکس کننده سود روز سه شنبه هستند. اینها عبارتند از بایننس کوین، سولانا، ریپل، کاردانو، دوج کوین، ترون و چینلینک.

CoinMarketCap نشان داد که ارزش کلی بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 6.05 درصد افزایش یافت و به ارزش 2.12 تریلیون دلار رسید. تیم CoinSwitch خاطرنشان کرد، یکی دیگر از عملکردهای قابل توجه روز قبل، جدیدترین memecoin مبتنی بر اتریوم بود که در بایننس، PEPE فهرست شده بود که به بالاترین سطح ماه فهرست خود رسیده و همچنین نشان دهنده اعتماد رو به رشد سرمایه‌گذاران به فضای رمزنگاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا