ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین ممکن است به زودی با اصلاح مواجه شود

نسخه آخر هفته ما در هفته گذشته به وضوح تقاضای خوانندگان ما برای محتوای بیشتر آخر هفته را که جدیدترین موضوعات داغ را پوشش می دهد، نشان داد. پس ما اینجا هستیم، دوباره با سه داستان برتر رمزنگاری روز پس از یک سفر وحشیانه دیگر در دنیای دارایی های دیجیتال، بازگشته ایم!

ایلان ماسک از OpenAI شکایت می کند

الون به تازگی از سام آلتمن و OpenA I شکایت کرد، آزمایشگاه هوش مصنوعی الون در سال 2015 زمانی که هوش مصنوعی می‌خواست بشریت را نجات دهد [و گربه‌ها و سگ‌ها در صلح با هم زندگی می‌کردند] تأسیس کرد.

ظاهراً OpenAI ریشه‌های غیرانتفاعی و منبع باز خود را رها کرده است… همه به چک‌های نقدی از مایکروسافت که میلیاردها دلار به استارت‌آپ سرازیر کرده بود.

استدلال ایلان این است که OpenAI قرار بود برای مردم هوش مصنوعی ایجاد کند!

آیا این خبری است که باعث کاهش قیمت WLD شده است؟ داستان را کامل بخوانید !

بیت کوین به ATH رسید

در حالی که ایالات متحده همچنان به دنبال رکورد 69 هزار دلاری بیت کوین است، بیت کوین اخیراً بهترین های شخصی خود را در بیش از 30 کشور دیگر شکست داده است. بله، درست شنیدید – بیش از سه صفر کشور!

ما در حال صحبت از جاهای مهمی مانند چین، هند، ژاپن هستیم. حتی کشورهای پایین‌تر مانند استرالیا و شیلی نیز با قیمت‌گذاری بر اساس ارزهای محلی، قیمت بیت‌کوین را به بالاترین سطح خود رساندند.

بنابراین چه چیزی به جلسه افزایش سطح جهانی بیت کوین کمک می کند؟

خوب، یک عامل بزرگ این است که تورم در حال حاضر در سرتاسر جهان رو به افزایش است. وقتی پول نقد شما روز به روز ارزش خود را از دست می دهد، چیزی مانند بیت کوین قدرت خرید خود را در مقایسه بهتر حفظ می کند.

 

دانیل یان هشدار می دهد که بازارها در حال حاضر در سرخوشی بالایی هستند و شاخص ترس و طمع که طمع شدید فریاد می زند.

از نظر یان، بیت کوین پس از اینکه هیپ ETF آن را افزایش داد، بیش از حد گرم می شود. او می‌گوید قتل‌های کلان سرگرم‌کننده مانند نصف شدن فدرال‌رزرو و بیت‌کوین می‌توانند جرقه‌ای برانگیختن عدم قطعیت و افزایش قیمت‌ها تا ماه مارس باشند.

حتی آرتور هیز پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین زیر 35 هزار دلار می‌تواند با توجه به اقتصاد جهانی بیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا