ارز دیجیتال

10 آلت کوین برتر تا 10 برابر قبل از نصف شدن بیت کوین

متیو، کارشناس ارزهای دیجیتال، اخیراً در مورد بازار ارزهای دیجیتال صحبت کرد و وضعیت فعلی آن و موقعیت‌هایی که ممکن است برای سرمایه‌گذاران وجود داشته باشد را توضیح داد. متیو در ویدئویی در مورد جنبه‌های مختلف بازار صحبت کرد.

متیو اشاره کرد که بازار ارزهای دیجیتال اخیراً به ارزش کل بیش از 2 تریلیون دلار رسیده که یک معامله بزرگ است. او توضیح داد که اگرچه این قابل توجه بوده، اما هنوز فضای بیشتری برای رشد وجود دارد، به خصوص برای ارزهای دیجیتال کوچک‌تر. او معتقد است که این آلت کوین‌ها می‌توانند به زودی ارزشمندتر شوند.

این تحلیلگر فکر می‌کند XRP خرید خوبی بوده زیرا به دلیل برخی مشکلات قانونی که با آن مواجه است، آنقدر که باید ارزش گذاری نمی‌شود. او سپس در مورد Jasmine Coin صحبت کرد زیرا اخیراً عملکرد خوبی داشته است و فکر می‌کند که می‌تواند به رشد خود ادامه دهد.  او کاسپا را یک فرصت می‌داند، حتی اگر می‌خواست آن را زمانی که ارزان‌تر بود می‌خرید.

 10 آلتکوین برتر تا 10 برابر قبل از نصف شدن بیت کوین

به گفته این تحلیلگر، Grock به دلیل ارتباط با Elon Musk و چت بات آن پتانسیل زیادی دارد. متیو همچنین پتانسیل را در Kronos می‌بیند زیرا فکر می‌کند قیمت آن می‌تواند به 1 تا 3 دلار برسد. او معتقد است که Beam به دلیل ویژگی هایش می‌تواند در دنیای بازی مهم شود.

 متیو در مورد این ارز دیجیتال غیرعادی صحبت کرد و گفت که این ارز دیجیتال محبوب شده است و ممکن است ارزش سرمایه گذاری در آن را داشته باشد. او همچنین از Compound به عنوان یک سرمایه گذاری خوب یاد کرد و فکر می کرد قیمت آن می تواند به 500 تا 1000 دلار برسد.

متیو درباره Anchor به‌عنوان یک سکه که روی آن سرمایه‌گذاری کرده و صحبت نمود و معتقد بود که به زودی می‌تواند محبوب‌تر شود. در نهایت، او از API 3 به عنوان یک آلت‌کوین امیدوارکننده دیگر یاد کرد، به‌ویژه به این دلیل که در صرافی‌های محبوب در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا