ارز دیجیتال

افزایش قیمت بیت کوین پس از چند هفته سرکشی

بیت کوین که اخیراً یک دوره اصلاح قیمت کوچک را پشت سر گذاشته بود، به سمت سود نمودار کریپتو بازگشته است. در روز پنجشنبه، 7 مارس، بیت کوین با افزایش اندکی 0.12 درصدی مواجه شد که ارزش معاملاتی آن را به 65002 دلار  رساند. در روز گذشته، ارزش بیت کوین 1297 دلار  افزایش یافته است. نه تنها بیت کوین، بلکه در 24 ساعت گذشته، بازار کلی ارزهای دیجیتال پس از رکود اخیر شاهد یک بازگشت قابل توجه بود.

اتر در حال حاضر با قیمت 3505 دلار   پس از مشاهده افزایش قیمت 6.69 درصدی در روز پنجشنبه معامله می‌شود. در چند ساعت گذشته، اتر قبل از کاهش قیمت فعلی خود، به بالاترین قیمت سالانه 3900 دلار رسید.

 BTC با منطقه مقاومت کلیدی 69000 دلار مواجه است، هرچند که توسط میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) پشتیبانی می‌شود که نشان دهنده ثبات بالقوه است. تیم بازار CoinDCX به Gadgets360 گفت، از سوی دیگر، ETH به سطح 4100 دلار  به عنوان مقاومت بعدی خود با حمایت قوی از متحرک نمایی 20 روزه در نمودار چهار ساعته چشم دوخته است.

افزایش قیمت بیت کوین پس از چند هفته سرکشی

ارزهای رمزپایه که در روز پنجشنبه با زیان معامله می‌شوند عبارتند از Tether، Ripple، Shiba Inu، Chainlink و LEO. به غیر از آلتکوین‌های محبوب بالا، باقی آلتکوین‌ها سود دارند. اینها شامل بایننس کوین، سولانا، کاردانو، دوج کوین، آوالانچ، پولکادوت و ترون در میان دیگران است. توکن‌های قابل توجه به عنوان توکن‌های محبوبی مانند FET ، RNDR  و AGIX به دسته هوش مصنوعی تعلق دارند، زیرا آنها سود قابل توجهی را در جفت شدن USD نشان دادند.

 باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا بیت کوین به افزایش قیمت خود ادامه خواهد داد یا خیر. در چند هفته گذشته بیت کوین بسیار سرکشی کرده و توانسته موجب سرمایه گذاری افراد بیشتری شود. این ارزدیجیتال یکی از نخستین ارزهایی بود که به عرصه ورود پیدا کرد و در حال حاضر نیز گران‌ترین ارز دیجیتال بوده که افراد می‌توانند روی آن سرمایه گذاری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا