ارز دیجیتال

ارزش بیت کوین از 70000 دلار گذشت

خبر خوب برای دارندگان رمزارز بیت کوین این بوده که این ارزدیجیتال هر هفته بر ارزش آن افزوده شده و در حال رکوردشکنی و کنار زدن رقبا در بحث ارزش قیمتی است.

رمزارز اصلی جهانی به طور کامل رکورد قیمت جدیدی را ثبت کرده است. همین الان، یک حرکت صعودی قیمت بیت کوین را به بالای 70000 دلار رسانده است. قیمت دقیق از مبادلاتی به صرافی دیگر متفاوت بوده و همچنین به حالت معامله بستگی دارد، اما، برای مثال، حداکثر ارزش نقدی در بایننس 70,066 دلار و در Bitstamp 70,184 دلار بود.

بلافاصله پس از این، قیمت به حدود 67500 دلار سقوط کرد و اکنون همچنان در این محدوده قرار دارد و تقابل بین خریداران و فروشندگان را نشان می‌دهد. یادآوری می‌کنیم که روز گذشته قیمت به طور رسمی رکورد قبلی 69000 دلار را شکست، اما نه در همه صرافی‌ها و نه در همه حالت‌ها. بیت کوین این روزها ارزش بیشتری نسبت به سال گذشته پیدا کرده و مشخص نیست این رویه صعود تا کجا پیش خواهد رفت.

ارزش بیت کوین از 70000 دلار گذشت

بسیاری با افزایش ارزش این رمزارز آن را خریداری کرده و به طمع افزایش مجدد ارزش آن به فروش این ارزدیجیتال تن نمی‌دهند و سپس با سقوط ارزش ضرر هنگفتی می‌کنند. بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز، بدون بانک مرکزی یا مدیریت واحد است که می‌تواند بدون نیاز به واسطه، از طریق شبکه بیت‌کوین به صورت همتا به همتا ارسال شود. تراکنش‌ها توسط یک شبکه به صورت رمزنگاری‌شده تأیید می‌شود و در یک دفتر کل توزیع‌شده عمومی به نام بلاک‌چین ثبت و ضبط می‌شوند.

بیت کوین در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) ایجاد شد. در سال‌های ابتدایی، بیت کوین توجه چندانی را به خود جلب نکرد، اما در سال‌های اخیر محبوبیت آن به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است.

حال باید دید روند افزایش قیمت بیت کوین تا کجا ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا