ارز دیجیتال

بیت کوین و اتر با وجود زیان های کوچک به بالاترین حد خود رسیدند

بیت کوین در روز دوشنبه 11 مارس یک درصد زیان را ثبت کرد. گران‌ترین ارز دیجیتال موجود، بیت‌کوین در حال حاضر با قیمت 68481 دلار معامله می‌شود. این نزدیک‌ترین قیمتی است که به قیمت بالای 69,225 دلاری که قبلاً تعیین شده بود، رسیده است. در آخر هفته، بیت کوین توانست قیمت 2087 دلاری افزایش یابد. تحلیلگران بازار اکنون به علامت 70000 دلار به عنوان نقطه مقاومت بزرگ بعدی برای دارایی کریپتو نگاه می‌کنند.

اتر در قیمت 2.64 درصد کاهش یافت. ارزش اتریوم در زمان نگارش 3840 دلار است. در آخر هفته، اتر همچنین موفق شد جهش قابل توجهی از 297 دلار در ارزش خود ثبت کند.

بیت کوین و اتر با وجود زیان های کوچک به بالاترین حد خود رسیدند

شیوام تاکرال، مدیر عامل BuyUcoin گفت:

می‌توانیم شاهد شکست اتریوم از سطح مقاومت 4000 دلاری (تقریباً 3.30 میلیون روپیه) باشیم زیرا ارتقای Dencun که انتظار می‌رود هزینه‌های بلاک چین Layer2 را کاهش دهد، کمتر از دو روز دیگر است. بزرگترین ETF نقطه‌ای که به این افزایش اخیر دامن زد، صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین بلک راک، سریع‌تر از هر ETF ایالات متحده در تاریخ به 10 میلیارد دلار رسیده است. تنها 40 روز تا رویداد نصف شدن بیت کوین باقی مانده است، می‌توانیم انتظار یک دوره افزایش نوسانات در بازار را داشته باشیم. به طور همزمان، چشم‌انداز سرمایه‌گذاری گسترده‌تر همچنان فعالانه به سمت دارایی‌های دیجیتال حرکت می‌کند.»

در 24 ساعت گذشته، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال 1.61 درصد کاهش یافت. ارزش فعلی بازار کریپتو به 2.59 تریلیون دلار بر اساس CoinMarketCap است. در حالی که تسلط BTC بر ارزش بازار 51.9 درصد بوده ، اتر در 17.9 درصد است. در همین حال، ارزهای رمزپایه که در سود معامله می شوند عبارتند از بایننس کوین، چین لینک، پلیگون، نزدیک پروتکل و لئو.

جفت ETH/BTC ثابت به نظر می‌رسد، نشان دهنده یک بازگشت احتمالی است که می‌تواند منجر به عملکرد بهتر اتریوم از BTC در روزها یا هفته‌های آینده شود.  حالا باید دید قیمت ارزهای دیجیتالی مورد اشاره تا به چه قیمتی می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا