ارز دیجیتال

یک صرافی هندی بیت کوین جایزه می دهد

بخش کریپتو در حال حاضر روند صعودی را پشت سر می‌گذارد و بیت کوین در بالاترین سطح خود یعنی بیش از 71733 دلارمعامله می‌شود. صرافی هندی CoinDCX با بهره‌گیری از تمام هیاهوهای پیرامون بیت کوین در این مرحله، کمپین جدید آگاهی از رمزارز خود را به نام KnowBitcoin آغاز کرده است.

صرافی کریپتو، به منظور ترغیب افراد بیشتری برای شرکت در این کمپین، پیشنهاد توزیع پاداش‌های BTC به ارزش روپیه را داده است. 8000 تا 20 شرکت کننده به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند.

در مسیر سنتی، CoinDCX در حال انتشار اخباری در مورد این برنامه آگاهی از رمزنگاری از طریق تبلیغات صفحه اول روزنامه‌ها است. همچنین برای به اشتراک گذاشتن جزئیات این طرح به رسانه‌های اجتماعی متکی است. تبلیغات CoinDCX برای KnowBitcoin یک کد QR را به همراه دارد که پس از اسکن، افراد را به صفحه وبلاگ رسمی ابتکار هدایت می‌کند. تصاویری از تبلیغات روزنامه CoinDCX در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

یک صرافی هندی بیت کوین جایزه می دهد

از طریق این ابتکار، صرافی هند یک نمای کلی درباره اولین و گران‌ترین ارز دیجیتال جهان ارائه می‌کند. اطلاعاتی در مورد ایجاد بیت کوین، نحوه افزایش ارزش دارایی و احتیاط‌هایی که باید قبل از تعامل با بیت کوین انجام شود، از جمله موضوعاتی است که در وبلاگ KnowBitcoin به آنها پرداخته می‌شود.

برای تعاملی‌تر کردن این ابتکار، CoinDCX از مردم دعوت کرده تا واقعیتی در مورد بیت‌کوین به اشتراک بگذارند و دو یا چند دوست را برای بازدید از صفحه کمپین تگ کنند و جزئیات مربوط به این ابتکار را از دسته رسمی CoinDCX در X بازنشر کنند.

صرافی این مسابقه را در 14 مارس به پایان خواهد رساند و نام 20 برنده جایزه BTC را در روز دوشنبه 18 مارس اعلام خواهد کرد. پاسخ به این ابتکار در X ظاهرا مثبت بوده است. به امید برنده شدن جوایز بیت کوین، چندین نفر حقایقی را در مورد بیت کوین به اشتراک گذاشته‌اند و دوستان خود را تگ کرده تا بخشی از این طرح آگاهی باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا