ارز دیجیتال

بیت کوین و اتر با کاهش ارزش مواجه شدند

نمودار کلی قیمت کریپتو در روز جمعه، 15 مارس شاهد زیان بود. بیت کوین که روزها در حال افزایش بود، با ضرر قابل توجه 7.90 درصد ضربه خورد.

بیت کوین با قیمت 67765 دلار معامله می‌شد. در روز گذشته، ارزش بیت کوین به میزان قابل توجهی 5,353 دلار کاهش یافته است. قبل از کاهش، بیت کوین توانسته بود ارزش خود را بالای ۷۳۰۰۰ دلار در بیشتر ساعات هفته حفظ کند.

با منفی شدن بازار در روز جمعه، اتر ضرر بیشتری نسبت به بیت کوین ثبت کرد. ارزش ETH پس از کاهش قیمت دارایی 11.31 درصدی به 3500 دلار رسید. حداکثر قیمتی که اتریوم موفق به لمس آن در این هفته شد 3950 دلار بود.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته دچار افت ناگهانی شده است. اتریوم همچنین شاهد اقدام قیمت مشابهی بود که می‌توان آن را به اعلام شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) توسط فدرال رزرو مرتبط دانست که در ماه گذشته 0.6 درصد بالاتر بود.  اکثر ارزهای دیجیتال در روز جمعه پس از سقوط BTC و ETH ضرر کردند. اینها عبارتند از Tether، Solana، Ripple، USD Coin، Cardano، Shiba Inu، Polkadot.

بیت کوین و اتر با کاهش ارزش مواجه شدند

Uniswap و Litecoin نیز در روز جمعه در کنار BTC و ETH ضرر کردند. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته 5.73 درصد کاهش یافت.  ارزش بازار ارزهای دیجیتال بر اساس CoinMarketCap،بیش از 2.59 تریلیون دلار بود. برخی از ارزهای دیجیتال موفق شدند روز جمعه سود خود را حفظ کنند. اینها عبارتند از بیت کوین کش، نزدیک پروتکل، لئو و آیوتا.

در همین حال، بازیکنان صنعت کریپتو در حال گسترش تجارت و عملیات خود در سطح بین المللی هستند. به عنوان مثال، شرکت تابعه سنگاپور OKX، صرافی ارزهای دیجیتال، تأییدیه اصلی را برای مجوز پرداخت برای فعالیت در ایالت شهر دریافت کرد. باید دید آیا روال ارزش بیت کوین رو به نزول است یا اینکه پس از این افت باری دیگر رشد را تجربه خواهد کرد و ضررها را جبران می‌سازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا