ارز دیجیتال

قیمت Shiba Inu سر به فلک کشیده است: آیا این یک سیگنال خرید است؟

پس از سال پرفراز و نشیب 2022 که شاهد کاهش قیمت دارایی‌های کریپتو بودیم، بازار ارزهای دیجیتال در 14 ماه گذشته دوباره سر و صدا پیدا کرده است. با در نظر گرفتن این پس زمینه مطلوب، تعجب آور نیست که برخی از گمانه زنی ترین توکن ها در راه هستند.

به نماد میم با تم سگ Shiba Inu (CRYPTO: SHIB) نگاه کنید . بله، 64 درصد از قیمت اوج خود از اکتبر 2021 کمتر است. اما از 13 مارس، دارایی دیجیتال تنها در ماه گذشته 238 درصد افزایش یافته است.

با توجه به این حرکت قدرتمند، شاید حامیان امیدوارند روزهای بهتری در پیش باشد. آیا Shiba Inu یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر است؟

ظهور Shiba Inu همزمان با صعود الهام بخش آن، Dogecoin است که در ماه گذشته بیش از دو برابر شده است. توکن زیر رادار دیگری به نام PEPE که حتی یک سال هم از عمر آن نمی گذرد، در این دوره 700 درصد افزایش یافته است.

در حالی که نمی‌دانیم دقیقاً چه چیزی باعث این افزایش قیمت‌ها شده است، می‌توانیم به عاملی اشاره کنیم که احتمالاً بر هیجان خریداران می‌افزاید: موفقیت هیولایی صندوق‌های نقدی جدید معامله شده در بورس بیت‌کوین (ETF). تأیید نظارتی این ابزارهای مالی مورد انتظار، سطح خاصی از مشروعیت را به کل طبقه دارایی می بخشد. شاید سرمایه گذاران امیدوار باشند که تاییدیه های ETF ارزهای دیجیتال بیشتری اتفاق بیفتد.

از آنجایی که Shiba Inu به عنوان یکی از سوداگرانه ترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان در نظر گرفته می شود، منطقی است که قیمت آن می تواند به سرعت افزایش یابد. هنگامی که خریداران اولیه وارد می شوند، افزایش قیمت توجه بیشتری را به خود جلب می کند و یک حلقه بازخورد مثبت ایجاد می کند. این حرکت می تواند یک نیروی قدرتمند باشد، تا زمانی که به طور غیرقابل پیش بینی به پایان برسد.

قیمت Shiba Inu
قیمت Shiba Inu در 2024-03-17

صبور باشید

همانطور که گفته شد، Shiba Inu هنوز به میزان قابل توجهی از اوج قیمت خود خارج است. این تنظیم می تواند برای سرمایه گذاران ریسک پذیر بسیار فریبنده باشد. با این حال، من معتقدم که خرید این توکن اشتباه است.

ساخته شدن بر روی بلاک چین اتریوم ، از نظر تئوری، باید از نظر برنامه‌های غیرمتمرکز، مانند توکن‌های غیرقابل تعویض و پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز، عملکرد بسیار بیشتری را اضافه کند. با این حال، شیبا اینو واقعاً مورد پذیرش قرار نگرفته است. و شبکه توسعه‌دهنده گسترده‌ای ندارد که برای پیشبرد ابزار آن کار کند. این خبر خوبی برای آینده شیبا اینو نیست.

به عبارت دیگر، هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای تمایل به مالکیت این توکن وجود ندارد، به جز این امید که می‌تواند در جهش‌های کوتاه مدت به افزایش قیمت ادامه دهد. این همان چیزی است که قمار نامیده می شود، زیرا پایان نامه خرید بر اساس اصول دارایی و یا تفکر منطقی نیست.

گزینه های بهتر

سرمایه گذارانی که به دنبال تخصیص بخشی از پرتفوی خود به فضای کریپتو هستند، گزینه های بهتری برای انتخاب دارند. این واقعیت که Shiba Inu بر روی بلاک چین اتریوم توسعه یافته است به جایگاه دومی در صنعت اشاره دارد.

اتریوم اولین شبکه بلاک چین با قابلیت قراردادهای هوشمند بود ، ویژگی که در طول زمان امکان استفاده بسیار بیشتری را اضافه می کند. اتریوم دارای یک شبکه توسعه‌دهنده بزرگ و یک خط لوله از ارتقاهای فنی برنامه‌ریزی‌شده است که به آن شانس بیشتری برای موفقیت بلندمدت نسبت به Shiba Inu می‌دهد.

بیت کوین نیز وجود دارد. با ارزش ترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار از ابتدای سال 2023 تا کنون 330 درصد افزایش یافته است. اما با سرازیر شدن مقادیر بیشتر و بیشتر سرمایه نهادی به آن، می تواند فضای بیشتری برای اجرا داشته باشد. و به دلیل ماهیت غیرمتمرکز و سقف عرضه ثابت آن در طول عمر 21 میلیون سکه، بسیاری از فعالان بازار آن را به عنوان یک ذخیره ارزش در عصر جدید می دانند.

بهتر است شیبا اینو را فراموش کنید. نماد میم 15 دقیقه شهرت خود را دارد. اما این مکان هوشمندی برای پارک کردن پس انداز شما نیست.

آیا در حال حاضر باید 1000 دلار در شیبا اینو سرمایه گذاری کنید؟

قبل از خرید سهام در شیبا اینو، این را در نظر بگیرید:

تیم تحلیلگر Motley Fool Stock Advisor به تازگی آنچه را که فکر می‌کنند مشخص کرده است 10 بهترین سهامبرای سرمایه گذاران برای خرید در حال حاضر … و Shiba Inu یکی از آنها نبود. 10 سهمی که این کاهش را ایجاد کردند می توانند بازدهی هیولایی در سال های آینده ایجاد کنند.

Stock Advisor به سرمایه گذاران طرحی آسان برای موفقیت را ارائه می دهد، از جمله راهنمایی در مورد ساخت یک سبد، به روز رسانی منظم از سوی تحلیلگران و دو انتخاب سهام جدید در هر ماه. خدمات مشاور سهام از سال 2002 تاکنون بازدهی S&P 500 را بیش از سه برابر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا