ارز دیجیتال

رابرت کیوساکی عاشق بیت کوین است!

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر فقیر ، سال هاست که از طرفداران سرسخت بیت کوین بوده است. او حتی امسال بیشتر خرید کرده است زیرا گفته است که نخریدن بیت کوین « بزرگترین اشتباهی است که می توانید مرتکب شوید. ”

با این حال، بیت کوین تنها دارایی ای نیست که او به دنبال کنندگانش در X، قبلا توییتر، درباره آن می گوید. او در پستی در اوایل این هفته گفت:

نقره بهترین معامله؟ نقره نه تنها یک فلز گرانبها است، بلکه یک فلز صنعتی و یک فلز استراتژیک است. با جنگ در سرتاسر جهان تقاضا برای نقره در حال افزایش است. اخیراً شرکت Elon Musks تسلا حقوق چندین معدن نقره را برای بیمه کردن فلز برای خودروهای الکتریکی تسلا تضمین کرده است. نقره همچنان 60 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود است. و تقریباً همه در جهان می توانند یک سکه نقره بخرند. زمان خرید نقره بیشتر است؟ مراقب باش.”

@theRealKiyosaki در X

 

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بسیار ساده تر شده است. این استارت آپ تحت حمایت دارا خسروشاهی به شما این امکان را می دهد که تنها در 10 دقیقه صاحب خانه شوید و تنها به 100 دلار نیاز دارید.

املاک و مستغلات تجاری از لحاظ تاریخی عملکرد بهتری نسبت به بازار سهام داشته اند، اما تعداد کمی از سرمایه گذاران سرمایه یا منابع مورد نیاز برای سرمایه گذاری در این طبقه دارایی را دارند. پلتفرمی که توسط غول صنعت Marcus & Millichap حمایت می شود، در حال تغییر آن است و به افراد اجازه می دهد تا با حداقل 5000 دلار در املاک تجاری سرمایه گذاری کنند.

این هم پیام جدیدی از کیوساکی نیست. در سال 2022، او پست کرد که فکر می‌کند نقره «به 100 تا 500 دلار می‌رسد» و با موافقت با نظر اندی شِکمن، زمانی که شِکمن گفت «نقره کم ارزش‌ترین دارایی یک نسل است، اعتماد خود را تکرار کرد».

در اوایل سال جاری، کیوساکی ویدیویی را در کانال پدر پولدار در یوتیوب منتشر کرد و توضیح داد که چرا باید اکنون نقره بخرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در نقره، به صفحه وب Benzinga چگونه در نقره سرمایه گذاری کنیم ، که شامل iShares Silver Trust (NYSE: SLV ) است، مراجعه کنید .

همچنین شایان ذکر است که به غیر از بیت کوین و نقره، کیوساکی طلا را دوست دارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا