ارز دیجیتال

بیت کوین قبل از کاهش به 67700 دلار توانست 70000 دلار را بشکند

نمودار کریپتو در روز سه‌شنبه، 26 مارس، در کنار اکثر ارزهای دیجیتال، سودهایی را منعکس می‌کند. بیت‌کوین روز سه‌شنبه وارد عرصه تجارت شد که نشان دهنده سود پنج درصدی بود. ارزش معاملات فعلی آن 67730 دلار است. با این حال، در ساعات اولیه روز، بیت کوین توانست قبل از کاهش و تثبیت در قیمت فعلی خود، از مرز 70,000 دلار عبور کند. تحلیلگران بازار امیدوارند که بیت کوین به زودی خود را به سمت مرز 80000 دلار ببیند.

«بعد از روزها حرکت کاهشی بازار، بیت کوین پس از چند روز نزول تغییر کرد و با عبور از مرز 70000 دلار دوباره صعودی شد. با رسیدن سطح تورم به سطوح اوج، کاربران خرده‌فروشی که از بیت‌کوین به عنوان راهی برای کاهش ارزش پولی استفاده می‌کنند، دلیل شماره یک این بوده است که افراد بیشتری شروع به سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین کرده‌اند.

ارزش اتر در روز سه شنبه 4.24 درصد افزایش یافت. ارزش معاملاتی آن در حال حاضر 3,465 دلار  است. اتریوم علی‌رغم تحمل نوسانات قابل توجه، در پیشرفت‌های اخیر مانند ارتقای Dencun، احتمال احتمالی راه‌اندازی ETF، روندهای فراگیر بازار و تأثیر باقی‌مانده نصف شدن بیت‌کوین آرامش پیدا می‌کند. در 21 مارس، ETH به پایین ترین سطح 3086 دلار (تقریباً 2.57 لک) سقوط کرد. با این حال، با توجه به اینکه قیمت اتریوم نشانه‌هایی از بهبود را نشان داد، بارقه‌ای از امید وجود دارد که با افزایش 10 درصدی حجم معاملات 24 ساعته آن مشخص شد.»

بیت کوین قبل از کاهش به 67700 دلار توانست 70000 دلار را بشکند

پس از BTC و ETH، اکثر ارزهای رمزپایه در روز سه شنبه سود نشان دادند. اینها عبارتند از بایننس کوین، سولانا، سکه دلار آمریکا، کاردانو، دوج کوین، شیبا اینو، چینلینک و ترون.

Polkadot، Polygon، Near Protocol، Uniswap و Litecoin نیز دارای سود هستند. ارزش بازار کلی بخش کریپتو 3.84 درصد افزایش یافته است. ارزش بخش کریپتو بر اساس CoinMarketCap به 2.67 تریلیون دلار می رسد. تعداد کمی از ارزهای رمزپایه در روز سه شنبه در حال معامله هستند. اینها عبارتند از Tether، Ripple و Leo.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا