ارز دیجیتال

افزایش قیمت بیت کوین و کاهش ارزش بیشتر ارزهای دیجیتال

اکثر ارزهای رمزنگاری شده در روز پنجشنبه، 28 مارس در پی مشکلاتی چون بایننس، کوین‌بیس و کوکوین که در بخش‌های مختلف جهان با مشکلات قانونی مواجه شدند، ضرر کردند.

بیت کوین در روز پنجشنبه موفق شد رشد اندکی 0.06 درصدی را شاهد باشد. با این کار، ارزش بیت کوین به مرز 67145 دلار رسیده است. در 24 ساعت گذشته، ارزش بیت کوین 143 دلار کاهش یافت. کارشناسان بازار انتظار دارند این دارایی در روزهای آینده از مرز 70000 دلار عبور کند.

از نظر فنی، بیت کوین پس از یک حرکت رو به بالا در محدوده‌ای تثبیت می‌شود و پشتیبانی در سطح 20EMA 4 H پیدا می‌کند که قوی است. سطح کلیدی در 69000 دلار باقی می‌ماند و BTC باید موقعیت خود را بالاتر از آن حفظ کند. تیم CoinDCX به Gadgets360 گفت: مقاومت در بالاترین حد خود قرار دارد، که بیت کوین باید برای رسیدن به اوج‌های جدید آن را برطرف کند.

اتر در روز پنجشنبه افت 2.13 درصدی را ثبت کرد. این دارایی در حال حاضر با قیمت 3360 دلار معامله می‌شود. ETH همچنان به عملکرد ضعیف BTC ادامه می‌دهد و در حال حاضر کمی بالاتر از 3500 دلار و زیر 20EMA قرار دارد. تیم CoinDCX افزود: برای مشاهده یک حرکت صعودی قابل توجه، ETH ابتدا باید از 3650 دلار  فراتر رود در حالی که 3450 دلار به عنوان سطح پشتیبانی عمل می کند.

افزایش قیمت بیت کوین و کاهش ارزش بیشتر ارزهای دیجیتال

تتر، بایننس کوین، سولانا، دلار کوین، کاردانو و آوالانچ – خود را در سمت زیان ده نمودار کریپتو دنبال کردند. دیگر ارزهای دیجیتالی که نتوانستند سودی در روز پنجشنبه ثبت کنند عبارتند از Litecoin، Leo، Polkadot، Polygon و Uniswap.

CoinMarketCap نشان داد که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال تا روز پنجشنبه، پس از کاهش 1.33 درصدی ارزش گذاری در 24 ساعت گذشته، به 2.62 تریلیون دلار  می‌رسد. در همین حال، ارزهای دیجیتال سودآور شامل Dogecoin، Bitcoin Cash، Leo، Cosmos و Braintrust هستند.

نوسانات بازار ممکن است برای مدتی ادامه یابد زیرا برخی از بزرگترین مبادلات در این بخش دچار مشکلات قانونی هستند. به عنوان مثال، بایننس پس از اینکه یکی از مدیران شرکت موفق به فرار از بازداشت و فرار از کشور شد، در نیجریه با تحقیق مواجه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا