ارز دیجیتال

گوگل موجودی توکن ها را در کیف پول های ارز دیجیتال نشان می دهد

گوگل در اقدامی حمایتی از رمزارز تصمیم گرفته است که موجودی کیف پول های رمزنگاری شده را از طریق یک جستجوی ساده در گوگل نشان دهد. پس از تایپ صحیح آدرس کیف پول در نوار جستجو، اطلاعات موجودی کیف پول‌های مبتنی بر بلاک‌چین‌های بیت‌کوین، آربیتروم، بهمن، خوش‌بینی، چند ضلعی و فانتوم اکنون در گوگل نشان داده می‌شود. پلتفرم‌های وب پربازدید مانند گوگل که فرآیند تعامل با کیف‌پول‌های دیجیتال را تسهیل می‌کنند، می‌توانند اعضای بیشتری را به فضای کیف پول‌های دیجیتال جذب کنند.

موجودی‌هایی که Google نشان می‌دهد ممکن است در زمان واقعی به‌روزرسانی نشوند و فقط موجودی‌ها را در توکن‌های بومی زنجیره‌های بلوکی که واجد شرایط این ویژگی Google هستند نشان می‌دهند. اسکرین شات هایی از این ویژگی در حال حاضر در پلتفرم های شبکه های اجتماعی شناور شده است.

با این حال، قابل توجه است که تراکنش های بلاک چین در دامنه های عمومی ذخیره می شوند. آدرس کیف پول هویت دارنده کیف پول را فاش نمی کند. کنترل هر کیف پول در کلید خصوصی آن ذخیره می شود که در اختیار دارنده کیف پول است.

گوگل موجودی توکن ها را در کیف پول های ارز دیجیتال نشان می دهد

این پیشرفت در زمانی اتفاق می‌افتد که بخش کریپتو در حال افزایش سرعت است. به عنوان مثال، بیت کوین اخیراً به بالاترین قیمت جدید خود یعنی بیش از 73000 دلار رسیده است. استاندارد چارترد پیش بینی می کند که پیش بینی می شود بیت کوین تا سال 2025 به قیمت 200000 دلار برسد.

به لطف روند صعودی در بازار ارزهای دیجیتال، همراه با معرفی ETFها در ایالات متحده و ETNها در بریتانیا، سرمایه‌گذاران بیشتری می‌توانند در روزهای آینده به بخش کریپتو بپیوندند و متعاقباً منجر به بازدیدهای بیشتری از Google برای بررسی موجودی کیف پول خواهند شد.

این اولین بار نیست که گوگل چنین سرویسی را برای رمزارزها در جستجو ادغام می کند. در اوایل این ماه، جستجوی Google شروع به نمایش موجودی کیف پول برای دارندگان فعال سرویس نام اتریوم (ENS) کرد. ENS آدرس های کیف پول پیچیده را به آدرس های کوتاه و قابل خواندن برای انسان فشرده می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا