ارز دیجیتال

استارت‌آپ‌های کریپتو افزایش سرمایه‌گذاری را دنبال می کنند

استارت‌آپ‌های کریپتو، ارزش‌گذاری‌ها را با شکلی تهاجمی از جمع‌آوری سرمایه که نشان‌دهنده بهبود صنعت دارایی‌های دیجیتال و همچنین تمایل صندوق‌های مخاطره‌آمیز به سرمایه‌گذاری در کار است، در مسیری سریع قرار می‌دهند.

این رویکرد شامل یک جمع‌آوری سرمایه بدون پایان است که باعث می‌شود وجه نقد وارد شود و به سرعت ارزش‌گذاری‌ها را بالا ببرد، که در تضاد با مدل سنتی سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز دوره‌های مجزا در چند سال است. یک دور سرمایه‌گذاری با پایان باز به سرمایه‌گذاران قبلی پاداش می‌دهد، زیرا آنها از افزایش سریع ارزش یک استارت‌آپ، به لطف تعهدات حامیان بعدی، سود می‌برند.

استارت‌آپ‌های کریپتو افزایش سرمایه‌گذاری را دنبال می کنند

مایکل هاینریش، یکی از بنیانگذاران 0G Labs، یک استارت آپ بلاک چین که بر موضوع پرهیاهوی هوش مصنوعی غیرمتمرکز متمرکز است، می گوید:

«زمانی که یک معامله بسیار زیاد است، مشاهده این نوع ساختار رایج تر می شود. سرمایه گذاران هنوز مایل به پرداخت قیمت های بالاتر هستند، زیرا به عنوان سیگنالی از موفقیت بازار تلقی می‌شود، حتی اگر به سرعت متوالی باشد.”

سال گذشته، پس از یک بازار نزولی عمیق در سال 2022 که جرقه بحران در صنعت را برانگیخت، شرکت‌های کریپتو برای دسترسی به سرمایه با مشکل مواجه شدند. اما قیمت شرکت‌ها و دارایی‌های دیجیتال افزایش یافته است که با دو برابر شدن ارزش بیت کوین در 12 ماه گذشته برجسته شده است. در حالی که فروش توکن ها در ماه آوریل، نوسانات ذاتی بخش کریپتو را برجسته کرد، پس زمینه کلی سالم تر از گذشته اخیر است.

0G Labs در ماه مارس 35 میلیون دلار به دست آورد، مبلغ قابل توجهی برای مرحله pre-seed بود که از طریق جمع آوری کمک مالی صورت گرفت. هاینریش گفت که این شرکت پیشنهادهای سرمایه گذاری ارائه کرده است که در مجموع 20 برابر از افزایش برنامه‌ریزی شده آن فراتر رفته است.

بر اساس اسناد سرمایه‌گذاری که توسط Bloomberg News مشاهده شده، بسته به سرمایه گذار، ارزش 0G کمتر از 40 میلیون دلار تا صدها میلیون دلار متغیر است. افراد آشنا با این موضوع نیز محدوده را تأیید کردند، در حالی که خواستند نامشان فاش نشود زیرا اطلاعات خصوصی است. Hack VC، OKX Ventures، GSR و Animoca Brands همگی در این دور شرکت کردند.

داده های The Block Research نشان می دهد که میانگین دور سری A در کریپتوها در سه ماهه اول به 26 میلیون دلار رسید که بالاترین رقم از زمان پایان آخرین بازار صعودی کریپتو در اوایل سال 2022 است. سرمایه گذاری کلی در این بخش در ژانویه تا مارس به 2.5 میلیارد دلار رسید.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا