ارز دیجیتال

پلتفرم ChainML بیش از 6 میلیون دلار سرمایه جذب می کند

ChainML، یک پلتفرم هوش مصنوعی با قابلیت Web3، سرمایه‌گذاری قابل توجهی را تضمین کرده و باعث تقویت محیط مالی Web3 شده است.

آخرین دور سرمایه گذاری شرکت توسعه هوش مصنوعی و ML مستقر در سیلیکون ولی، به رهبری Hack VC، به 6.2 میلیون دلار رسید. هدف این پلتفرم غیرمتمرکز کردن دسترسی به هوش مصنوعی (AI) است. آخرین سرمایه گذاری از روند رو به افزایش سرمایه گذاری Web3 پیروی می کند که در سه ماهه اول سال 2024 پس از کاهش سرعت در سه ماهه چهارم سال 2023، افزایش یافته است.

ChainML مستقر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، یک چارچوب متن باز است که برای ایجاد پروتکل های هوش مصنوعی در سطح تولید طراحی شده، که می تواند موارد استفاده مقیاس پذیر از فناوری هوش مصنوعی را برای توسعه بیشتر راه حل های Web3 تسهیل کند. در یک گزارش جدید، این پلتفرم همچنین “Theoriq” را منتشر کرده است، یک لایه پایه که برای پشتیبانی از راه حل های Web3 مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد شده است. چنین لایه‌های پایه عاملی نامیده می‌شوند که مانند عامل‌هایی برای پشتیبانی از پروتکل‌های فناوری پیشرفته عمل می‌کنند.

به نظر می رسد مفهوم ادغام هوش مصنوعی و Web3 توسط ChainML اعتماد چندین شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر را به خود جلب کرده است.

پلتفرم ChainML بیش از 6 میلیون دلار سرمایه جذب می کند

طبق گزارش‌ها، دور سرمایه‌گذاری Super Seed برای ChainML شامل سرمایه‌گذاران دیگری مانند Foresight Ventures، Inception Capital، HTX Ventures، Figment Capital، Hypersphere Ventures و Alumni Ventures می‌شود. بیانیه مطبوعاتی یکی از سرمایه گذاران HTX Ventures گفت که این بودجه بر اعتماد به نفس و هیجان پیرامون چشم انداز ChainML برای ادغام یکپارچه هوش مصنوعی در دنیای غیرمتمرکز بلاک چین و متحول کردن چشم انداز هوش مصنوعی تأکید می کند.

چندین پروژه Web3 توانسته اند امسال سرمایه گذاری کنند. در ماه آوریل، با استناد به داده‌های خود، گزارش Crunchbase ادعا کرد که در مجموع 346 قرارداد تأمین مالی برای شرکت‌های Web3 در سه ماهه اول سال 2024 نهایی شده است. مجموع مبلغ جمع‌آوری شده در این معاملات به 1.9 میلیارد دلار رسیده است. در همین حال، در سه ماهه چهارم سال 2023، استارت‌آپ‌های Web3 توانسته بودند 1.2 میلیارد دلار از طریق 263 معامله جذب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا