ارز دیجیتال

اتریوم و بیت کوین در حال افزایش هستند زیرا سرمایه گذاران نسبت به ETF های اتر خوش بین هستند

اتر در حال افزایش به سمت بزرگترین افزایش دو روزه خود در نزدیک به دو سال گذشته بود، در حالی که بیت کوین روز سه شنبه به دلیل گمانه زنی ها در مورد نتیجه درخواست های ETF در ایالات متحده که دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان را دنبال می کنند، به بالاترین سطح خود رسید.

اتر، که زیربنای شبکه بلاک چین اتریوم است، پس از جهش 13.7 درصدی روز سه شنبه، 4.4 درصد دیگر در روز به 3650 دلار رسید.

بیت کوین، برترین ارز دیجیتال، آخرین بار با 2 درصد افزایش به 70850 دلار معامله شد که حدود 4 درصد کمتر از اوج خود در ماه مارس یعنی 73803.25 دلار بود.

به گزارش ایروتایم، تنظیم کننده بازار ایالات متحده قرار است حکم خود را در مورد برخی از درخواست های ETF نقطه ای اتر در این هفته صادر کند. تحلیلگران و سرمایه گذاران گفتند که جهش روز سه شنبه ناشی از زمزمه های تایید نشده ای بود مبنی بر اینکه کمیسیون اوراق بهادار و آتی (SEC) ممکن است این محصولات را تایید کند، پس از اینکه سرمایه گذاران قبلاً تصور می کردند که این محصولات رد خواهند شد.

بیت کوین در اوایل سال جاری پس از تایید چندین ETF بیت کوین توسط SEC که میلیاردها دلار ورودی داشته اند، به شدت افزایش یافته بود.

تا کنون در سال 2024، بیت کوین 67 درصد افزایش یافته است، در حالی که اتر در حال حاضر با افزایش 60 درصدی عقب است.

بن لایدلر، استراتژیست بازارهای جهانی در eToro، با اشاره به شاخص بازار اتر، گفت: “اتریوم در آستانه آخرین مهلت SEC در روز پنجشنبه برای تصمیم گیری در مورد ETF ETH، نظرسنجی رالی ارز دیجیتال را به دست آورده است.”

“تأیید صریح بعید است، اما هرگونه راهنمایی در مسیر پذیرش نهایی، گام بزرگی به جلو خواهد بود.”

VanEck، ARK Investment Management و هفت ناشر دیگر برای فهرست کردن ETF های نقطه ای اتر در SEC ثبت نام کرده اند. SEC باید به ترتیب تا 23 و 24 می در مورد پرونده های VanEck و ARK که در صف اول قرار دارند، تصمیم گیری کند.

جوزف ادواردز، رئیس تحقیقات Enigma Securities، به گزارش هایی اشاره کرد که نشان می دهد SEC از صرافی ها خواسته است تا ETF های اتر را برای به روز رسانی پرونده های خود فهرست کنند و تحقیقات بلومبرگ ETF را جدا کنند که نشان می دهد تحلیلگران احتمال تایید غیررسمی خود را افزایش داده اند.

SEC فوراً به درخواست ایمیلی برای اظهار نظر که در خارج از ساعات اداری ایالات متحده در اوایل روز سه شنبه ارسال شده بود، پاسخ نداد.

ادواردز گفت: “مخالفت با ETF نقطه ای پس از تایید BTC همیشه برای SEC یک مورد عجیب به نظر می رسید تا تلاش کند، مگر اینکه آنها مایل به باز کردن سؤالات در مورد وضعیت اوراق بهادار اتریوم به طور گسترده تر باشند، و به احتمال زیاد این تماس را انجام نمی دهند.”

بازارهای کریپتو در هفته گذشته پس از داده هایی که نشان می داد کاهش تورم در ایالات متحده باعث افزایش دارایی های ریسکی شده است، شاهد افزایش دیگری بوده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا