ارز دیجیتال

بیت کوین به 70 هزار دلار و اتریوم به 4000 دلار رسید

بیت کوین به 70 هزار دلار رسید، اتریوم به 4000 دلار رسید: JENNER، PEPE و میم کوین ها بازار را هدایت می کنند

بازار ارزهای دیجیتال در حال افزایش است، با پیشروی بیت کوین و اتریوم و میم کوین ها که توجه را به خود جلب می کنند.

بیت کوین روز دوشنبه به بالاترین سطح خود از ماه مارس رسید و به 70000 دلار آمریکا رسید، در حالی که اتریوم به دنبال تصمیم SEC مبنی بر بررسی ETF های اتریوم، از 4000 دلار عبور کرد.

با این حال، میم کوین ها در روز دوشنبه نمایش را دزدیدند، زیرا ارز دیجیتال جدید کیتلین جنر، شخصیت رسانه ای، بیش از 200 میلیون دلار در حجم معاملات 24 ساعته از زمان عرضه به ثبت رساند.

این افزایش علاقه به دنبال تایید جنر از این پروژه بود و به رالی میم کوین ها دامن زد. پپه روز دوشنبه 5.5 درصد دیگر افزایش یافت و به رالی هفت روزه 77 درصدی خود افزود.

با این حال، راه اندازی ارز دیجیتال جنر با جنجال هایی همراه بوده است. برخی معتقدند که این پروژه کلاهبرداری است و مشروعیت آن را زیر سوال می برند.

سوفیا هاچینز، مدیر جنر، در تلاش است تا مشروعیت این پروژه را تایید کند، اما ارتباطات مشکوک با یک کلاهبردار ادعایی همچنان نگرانی هایی را ایجاد می کند.

با وجود این نگرانی ها، میم کوین ها همچنان به رشد خود ادامه می دهند و نشان می دهند که تقاضا برای دارایی های دیجیتال پرخطر همچنان قوی است.

هنوز مشخص نیست که آیا این افزایش پایدار خواهد بود یا خیر، اما واضح است که میم کوین ها به نیرویی قدرتمند در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا