ارز دیجیتال

بیت کوین 60 هزار دلار را در تیررس دارد

بیت کوین (BTC) قیمت کریپتوها را در روز دوشنبه به شدت کاهش می دهد، پس از اینکه متولی صرافی منحل شده Mt. Gox گفت که در ماه جولای شروع به بازگرداندن بیش از 140,000 بیت کوین به مشتریانی می کند که دارایی هایشان در هک سال 2014 به سرقت رفته است. در زمان انتشار، بیت کوین با قیمت 60700 دلار معامله می شد که بیش از 5 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش داشت و در ضعیف ترین سطح خود از ابتدای ماه می بود. اتر (ETH) به اندازه شاخص گسترده‌تر CoinDesk 20 کمتر بود.

کسانی که امروز می فروشند به تاثیر ورود بیش از 140000 بیت کوین به بازار در کمتر از یک ماه فکر می کنند. اگر این عدد را در چشم انداز قرار دهیم، کمتر از انحلال فوری ETF بیت کوین Fidelity است که در آخرین بررسی 167375 بیت کوین داشت. الکس تورن، سرپرست تحقیقات Galaxy می‌گوید: “ما فکر کوین های کمتری نسبت به آنچه که مردم فکر می‌کنند توزیع می‌شود و باعث شده که فشار فروش بیت‌کوین کمتر از انتظار بازار است، وجود داشته باشد.”

بیت کوین 60 هزار دلار را در تیررس دارد

تورن گفت که تحقیقات او نشان می دهد 75 درصد از طلبکاران در ماه جولای پرداخت “پیش از موعد” را دریافت خواهند کرد، یعنی توزیع حدود 95000 کوین. تورن معتقد است که از این تعداد 65000 کوین به دست طلبکاران اختصاص خواهد یافت، اما او فکر می‌کند که ممکن است بیش از آنچه بیشتر انتظار دارند، «الماس‌دست» باشند.

او گفت که یکی از دلایل آن این است که آنها قبلاً سال ها در برابر «پیشنهادهای قانع کننده و تهاجمی از صندوق های مطالبات» مقاومت کرده اند، بدون این که به مالیات بر عایدی سرمایه مربوط به بیت کوین اشاره کنیم که از زمان ورشکستگی 140 برابر شده است. با مراجعه به این صندوق‌های ادعایی، پس از بحث و گفتگو با برخی، تورن پیشنهاد می‌کند که اکثریت قریب به اتفاق شرکای این صندوق‌ها، بیت‌کوین‌هایی هستند که با ارزش خالص بالایی به دنبال ایجاد پشته خود با تخفیف هستند.

منبع
coindesk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا