ارز دیجیتال

بیت کوین و اتر در میان نوسانات بازار ارزدیجیتال پایدار هستند

بازار کریپتوکارنسی در روز چهارشنبه، 26 ژوئن، در بیشتر ارزهای دیجیتال نوسانات را نشان می دهد. بیت کوین افت جزئی 0.29 درصدی را ثبت کرد که قیمت آن را از 63,200 دلار به 61,752 دلار کاهش داد. صرافی های خارجی مانند CoinMarketCap. در همین حال، در صرافی های ملی، ارزش بیت کوین به 60,145 دلار  می رسد. در سوی دیگر، نمودار بیت کوین برای آزمایش دوباره 70000 دلار  به فشار فروش قابل توجهی نیاز دارد.

بیت کوین پس از آزمایش 58000 دلار  در روز دوشنبه به 62000 دلاردر 24 ساعت گذشته بازگشت. ادول پاتل، مدیر عامل Mudrex به Gadgets360 گفت: این حرکت همزمان با بهبودی در Nvidia و Nasdaq Composite بود که هر دو بدترین روزهای خود را از آوریل در جلسه قبلی تجربه کردند.

بیت کوین و اتر در میان نوسانات بازار ارزدیجیتال پایدار هستند

اتر در روز چهارشنبه افزایش قیمت جزئی 2.63 درصدی را در ردیاب قیمت کریپتو نشان داد. اتر در زمان نگارش این مقاله با قیمت 3725 دلار در مبادلات ملی و 3387 دلار  در صرافی های بین المللی معامله می شود.

با توجه به تایید پیش‌بینی‌شده صندوق‌های قابل معامله در بورس اتر (ETF) در ایالات متحده طی ماه جولای، که خوش‌بین برای بهبود قابل توجه قیمت را تقویت کرده بود، سقوط شدید غیرمنتظره است.  از روز چهارشنبه، ارزهای رمزنگاری شده با زیان شامل بایننس کوین، ریپل، ترون، پروتکل نزدیک، Uniswap، Polygon، Leo و Cosmos هستند.

در همین حال، ارزهای رمزنگاری شده با سود معاملاتی شامل Tether، Solana، Dogecoin، Cardano، Shiba Inu و Avalanche هستند.

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا