ارز دیجیتال

بایننس با ارائه جوایز، کاربران را به گزارش سوء استفاده در پلتفرم خود تشویق می‌کند

بایننس تصمیم گرفته است لایه‌های امنیتی بیشتری را برای مدیریت حساب‌ها در پلتفرم خود اضافه کند. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که تحلیل‌های داخلی نشان داد برخی از ویژگی‌ها و خدمات آن برای به دست آوردن مزایای ناعادلانه، مانند نرخ کارمزد بهتر و محدودیت‌های API بالاتر، مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند.

بایننس برنامه‌ریزی کرده است تا چندین مرحله را برای ایمن کردن پلتفرم خود برای تعامل کاربران با ارزهای رمزپایه در نظر بگیرد. این صرافی اخیراً با مقامات مجری قانون بیش از یک کشور مواجه شده است، که باعث شده کاربرپسندی خود را دوباره ارزیابی کند و به دنبال بهبودهایی باشد که می‌تواند در خدمات خود ایجاد کند.

بایننس بهره‌برداری از آن را توضیح می‌دهد

بازیگران بد برای بهره‌برداری از ارزهای دیجیتال هجوم آورده‌اند، عمدتاً به این دلیل که این دارایی‌های دیجیتال می‌توانند تراکنش‌های فوری، محلی و فرامرزی را پردازش کنند و به طرف‌های درگیر اجازه می‌دهند ناشناس بمانند. دولت‌ها در سراسر جهان نگران سوء استفاده از توکن‌های رمزنگاری برای تسهیل تراکنش‌های غیرقانونی مرتبط با تامین مالی تروریسم و ​​پولشویی هستند.

بایننس در یک پست وبلاگی که یافته‌های تجزیه و تحلیل خود را تشریح کرده، نوشت: «پلتفرم ما انواع حساب‌های مختلفی از جمله حساب‌های فرعی، حساب‌های فرعی مدیریت‌شده و حساب‌های مدیر صندوق را ارائه می‌دهد که همگی نقش مهمی در موارد استفاده واقعی مختلف دارند. با این حال، این ویژگی‌ها همچنین دارای پتانسیل سوء استفاده توسط بازیگران بدی هستند که به دنبال دور زدن کنترل‌های ما برای دسترسی یا فروش دسترسی به نرخ کارمزد بهتر و محدودیت‌های API بالاتر هستند.»

برای اطمینان از اینکه از ویژگی‌های حسابش سوء استفاده نمی‌شود، بایننس نظارت بر استفاده از حساب و فعالیت‌های مرتبط را از نقطه‌نظر فناوری افزایش داده است.

این پست افزوده است: «ما تمام حوادث احتمالی یا مشکوک سوء استفاده را بررسی خواهیم کرد و در صورت لزوم، اقداماتی را که برای رفع سوء استفاده مناسب می‌دانیم، انجام خواهیم داد، که ممکن است شامل، اما نه محدود به، تعلیق یا پایان دادن به حساب‌های مربوطه باشد.»

بایننس جوایزی را برای تشویق کاربران به گزارش سوء استفاده ارائه می‌دهد

در دسامبر 2023، بایننس ادعا کرده بود که از بیش از 170 میلیون کاربر در شبکه جهانی خود عبور کرده است.

بایننس به منظور دستگیری سوءاستفاده‌کنندگان مالی از پلتفرم خود، از کاربران خود خواسته است تا هوشیار باشند. این صرافی برای گزارش دادن به دارندگان حساب مشکوک بالقوه، جوایزی ارائه می‌کند.

“ما برای هر مورد تایید شده سوء استفاده از حساب پاداشی ارائه خواهیم کرد. مبلغ پاداش به صورت موردی تعیین خواهد شد. حمایت شما می‌تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد و به بهبود پلتفرم ما کمک کند. این تلاش‌ها برای تقویت و حفاظت بیشتر از یکپارچگی پلتفرم ما بسیار مهم است.”

اخیراً، بایننس به دلیل عدم پایبندی به قانون جلوگیری از پولشویی، 2002 (PMLA) در هند، 2.25 میلیون دلار (تقریباً 18.8 کرور روپیه) جریمه شد. صرافی کریپتو پیش از این نیز با مقامات آمریکایی و نیجریه به دلیل عدم انطباق با قوانین مربوطه خود در زمینه نظارت بر بخش کریپتو برخوردهایی داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا