ارز دیجیتال

کاهش قیمت بیت کوین و اتر تحت فشار اقتصاد کلان صورت گرفت

قیمت بیت کوین در صرافی های بین المللی مانند CoinMarketCap در روز دوشنبه به 55160 دلار (تقریباً 46 میلیون روپیه) کاهش یافت، ماه ها پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ 73750 دلار (تقریباً 61.5 لک). در صرافی های خارجی، قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 4.09 درصد کاهش یافت، در حالی که در صرافی های هندی مانند BuyUCoin، CoinDCX و WazirX، ارزش بیت کوین در حال حاضر نوسان است و بین 55000 دلار (تقریباً 45 هزار روپیه) تا 61740 دلار است. تقریباً 51 میلیون روپیه). این بخش پس از ماه‌ها رکود، با توجه به قیمت ارزهای دیجیتال، شاهد تغییراتی بوده است.

قیمت اتر نیز در روز دوشنبه، مانند محبوب‌ترین دارایی دیجیتالی جهان، به دلیل فشار مداوم بازار کاهش یافت. این در هفته گذشته با قیمت 3,448 دلار معامله می‌شد و اکنون در مبادلات بین المللی به 2,911 دلار رسیده است. در هند، ETH با قیمت 2879 دلار معامله می شود. ارزش دارایی در مبادلات داخلی و داخلی حدود چهار درصد کاهش یافته است.

کاهش قیمت بیت کوین و اتر تحت فشار اقتصاد کلان صورت گرفت

قیمت اکثر ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه کاهش یافت و فرصت های خرید را برای خریداران بالقوه باز کرد. Solana، Ripple، Dogecoin، Cardano و Avalanche در کنار BTC و ETH زیان‌هایی را منعکس کردند.

ارزش کلی بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 4.63 درصد کاهش یافته است. طبق گزارش CoinMarketCap، ارزش بازار بخش کریپتو در زمان نگارش این مقاله به 2.02 تریلیون دلار بود.

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا