ارز دیجیتالبازی و سرگرمی

آموزش کامل بازی لاست داگز: همه‌چیز درباره این بازی جذاب تلگرامی

خلاصه نوشته
  • آموزش جامع بازی لاست داگز، جدیدترین بازی نات کوین در تلگرام. در این مقاله با قوانین، نحوه بازی و کسب پاداش‌های ارزهای دیجیتال در لاست داگز آشنا شوید.

لاست داگز چیست؟

به‌نظر می‌رسد که شور و شوق بازی‌های تلگرامی همچنان ادامه دارد و این‌بار نات کوین (Notcoin) با انتشار بازی جدیدی به نام لاست داگز (Lost Dogs) پیشگام این حوزه شده است. در این بازی، شما تنها ۶ هفته فرصت دارید تا داستان سگ‌های گمشده‌تان را به‌تصویر بکشید. اگر به دنبال یادگیری نحوه بازی با ربات لاست داگز و دریافت پاداش‌های این بازی در قالب ارزهای دیجیتال نات (NOT)، بونز (BONES) و ووف (WOOF) هستید، این مطلب از ارزدیجیتال را از دست ندهید.

خلاصه قوانین بازی لاست داگز:

  1. در هر دور سه کارت و یک هدف مشخص می‌شود.
  2. بازیکنان باید حدس بزنند که کدام کارت مطابق با هدف تعیین‌شده است و آن را انتخاب کنند.
  3. هدف هر دور می‌تواند انتخاب محبوب‌ترین، دارای محبوبیت متوسط یا نامحبوب‌ترین کارت براساس تعداد امتیازات BONES باشد.
  4. اگر کارت انتخابی شما برنده شود، پاداشی در قالب توکن‌های NOT و WOOF دریافت خواهید کرد.
  5. برنده‌ها می‌توانند با تبدیل توکن‌های NOT به BONES، میزان توکن NOT دریافتی خود را افزایش دهند.

لاست داگز چیست؟

لاست داگز (Lost Dogs) یک بازی کارتی داستان‌محور است که توسط پلتفرم نات گیمز (Not Games) عرضه شده است. این بازی بر اساس استراتژی و پیش‌بینی نتیجه تصمیمات جامعه طراحی شده و بازیکنان با انتخاب یک کارت در هر روز، قصه سگ‌های دوست‌داشتنی خود را می‌سازند. به هر انتخاب روزانه یک راند (Round) می‌گویند و نتیجه آن به تصمیمات جامعه لاست داگز در طول بازی بستگی دارد.

اگر با بازی‌های اکشن-معمایی مانند هوی رین (Heavy Rain) یا آنتیل دان (Until Dawn) آشنایی داشته باشید، لاست داگز نیز برای شما جذاب خواهد بود. در این بازی نیز تسک‌های مختلفی وجود دارد که تکمیل آن‌ها به شکل‌های مختلف روی روند داستان تأثیر می‌گذارد. برای انجام بازی Lost Dogs باید عضو گروه‌هایی به نام اسکواد (Squad) شوید و کاربران جدید را برای آماده‌سازی استراتژی‌های نو به آن دعوت کنید.

لاست داگز

این بازی تنها برای ۶ هفته فعال است و پس از آن امکان بازی و جمع‌آوری توکن‌های آن از بین می‌رود. لاست داگز از یکم اوت ۲۰۲۴ (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) آغاز به کار کرده است و تا ۴۲ روز بعد ادامه دارد. این بازی در همکاری نات کوین با تیم پروژه اجتماعی تون (TON) و فروشگاه ان‌اف‌تی گت‌جمز (Getgems) ساخته شده است.

نحوه بازی لاست داگز:

بازی هر روز با معرفی ۳ کارت و تعیین یک هدف آغاز می‌شود. هدف شما انتخاب کارتی است که در پایان بازی بیشترین امتیاز، کمترین امتیاز یا امتیاز متوسط را داشته باشد. به عبارت دیگر، شما باید حدس بزنید که کدام کارت از لحاظ تعداد BONESهای اختصاص داده شده به آن، هدف را به دست خواهد آورد. سپس، آن کارت را انتخاب می‌کنید.

آموزش کار با ربات Lost Dogs:

برای شروع بازی باید وارد ربات LostDogs در تلگرام شوید. این کار را می‌توانید از طریق لینک مربوطه انجام دهید. سپس روی /Start ضربه بزنید تا ربات شروع به کار کند. در صفحه اصلی ربات، روی «Play The Way» ضربه بزنید.

در صفحه اصلی ربات Lost Dogs، سه تب اصلی وجود دارد: «BONES»، «League» و «Profile». در تب «BONES» می‌توانید هر روز به کارت‌های معرفی‌شده رأی دهید. کافی است روی «Vote with ۱ BONES» ضربه بزنید و سپس برای تایید انتخابات، گزینه «Confirm» را بزنید. اکنون کارت شما انتخاب شده است.

قوانین بازی لاست داگز:

  1. در هر دور ۳ کارت به شما داده می‌شود که هرکدام یک سناریوی مجزا را در دنیای بازی لاست داگز پیش می‌برد.
  2. برای هر دور یک هدف تعیین می‌شود که باید حدس بزنید کدام کارت در انتهای این راند منطبق با آن هدف خواهد بود. هدف‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:
    • انتخاب نامحبوب‌ترین کارت (Unpopular Card): باید کارتی را انتخاب کنید که احتمال می‌دهید در انتهای دور به‌عنوان نامحبوب‌ترین کارت برگزیده شود.
    • انتخاب کارت با محبوبیت متوسط (Average Card): باید کارتی را انتخاب کنید که در انتهای دور از نظر محبوبیت رتبه متوسط را بین تمام بازیکنان داشته باشد.
    • انتخاب کارت محبوب (Popular Card): باید کارتی را انتخاب کنید که احتمال انتخاب‌شدن آن توسط همه بازیکنان به‌عنوان محبوب‌ترین کارت وجود دارد.
  3. هر بازیکن باید به‌صورت مستقل کارتی را انتخاب کند که به هدف هر دور نزدیک‌تر است. برای تشخیص انتخاب کارت مناسب نیازمند تعامل با دیگر بازیکنان هستید. گروه‌های مختلفی در تلگرام برای این کار راه‌اندازی شده است.

لاست داگز

نحوه دریافت توکن‌های بازی:

  1. در ابتدای هر دور، بازیکنان توکن BONES جدیدی دریافت می‌کنند. برای افزایش تعداد بونزهای دریافتی می‌توانید فعالیت‌های زیر را انجام دهید:
    • دعوت از دوستان
    • خرید و نگهداری NFTهای لاست داگز در کیف پول متصل به بازی
    • تبادل توکن NOT با BONES

سوالات متداول:

چگونه ربات لاست داگز را اجرا کنیم؟ برای اجرای بازی باید ربات آن را در تلگرام جستجو کنید و نیازی به نصب این بازی نیست.

آیا لاست داگز جایزه می‌دهد؟ بله، دو توکن NOT و WOOF از جوایز این بازی هستند.

آیا بازی Lost Dogs تلگرام معتبر است؟ با توجه به اعتبار نات کوین به‌عنوان پرچمدار بازی‌های تلگرامی، می‌توان ربات تلگرامی لاست داگز را نیز معتبر دانست.

جمع‌بندی:

لاست داگز (Lost Dogs) بازی جدیدی از نات کوین است که تنها ۶ هفته برای بازی و کسب توکن‌های آن فرصت دارید. با انجام فعالیت‌های مختلف در این بازی امکان کسب نات کوین (NOT) و ارز درون بازی به‌نام ووف (WOOF) وجود دارد. لاست داگز اولین بازی در پلتفرم تازه‌تأسیس نات گیمز (Not Games) است و احتمالاً جز بزرگ‌ترین پلتفرم‌های بازی‌های تلگرامی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا