ارز دیجیتال

ویزا تسویه استیبل کوین را به سولانا و خریدارهای تجاری گسترش می دهد

ویزا با گسترش قابلیت‌های تسویه‌ی استیبل کوین خود به شبکه بلاک چین سولانا، گامی در پیشبرد پذیرش ارز دیجیتال برمی‌دارد. این غول پرداخت همچنین برنامه‌های آزمایشی جدیدی را با خریدارهای تجاری Worldpay و Nuvei برای بررسی ساده‌سازی تسویه‌حساب در استیبل کوین USDC منتشر شده توسط Circle اعلام کرد.

ویزا تسویه حساب استیبل کوین را به سولانا گسترش می دهد. برای انتقال ساده USDC با Worldpay و Nuvei شریک می شود
آخرین اقدام این نهاد مالی بر اساس کار قبلی ویزا با Crypto.com و Circle است که از USDC و بلاک چین اتریوم برای تسویه حساب در زمان واقعی بین ناشران و خریدارها استفاده می کرد. ویزا با افزودن پشتیبانی برای Solana قصد دارد تراکنش‌های سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر را برای مشتریانی که مایل به استفاده از استیبل کوین‌ها هستند، فعال کند.

کوی شفیلد می‌گوید: «با استفاده از استیبل کوین‌ها مانند USDC و شبکه‌های بلاک چین جهانی مانند Solana و Ethereum، ما به بهبود سرعت تسویه‌حساب بین‌مرزی کمک می‌کنیم و گزینه‌ای مدرن برای مشتریان خود فراهم می‌کنیم تا به راحتی وجوه از خزانه ویزا ارسال یا دریافت کنند.» ، رئیس Crypto در ویزا.

با توسعه، ویزا قصد دارد وجوه USDC را به صورت زنجیره‌ای به Worldpay و Nuvei ارسال کند، که سپس می‌توانند پرداخت‌ها را در استیبل کوین به تاجران خود هدایت کنند. به طور سنتی، تسویه حساب برای خریدهای فرامرزی نیازمند یک فرآیند طولانی تبدیل ارز فیات است. تسویه استیبل کوین جایگزین سریع تری ارائه می دهد.

جیم جانسون، رئیس Worldpay Merchant Solutions، گفت: «تنوع گزینه‌های تأمین مالی و افزایش انعطاف‌پذیری برای تأمین نیازهای در حال تغییر بازرگانان جهانی در چشم‌انداز بازرگانی که به سرعت در حال تحول است، حیاتی است».

این حرکت در حالی انجام می شود که ویزا قصد دارد خود را در خط مقدم پذیرش ارز دیجیتال قرار دهد. سولانا یکی از سریع‌ترین شبکه‌های بلاک چین لایه یک بوده است که ادعا می‌کند قادر به انجام بیش از ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه است. با این حال، سال گذشته شبکه لایه یک (L1) دچار قطعی های متعددی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا