ارز دیجیتال

پیش بینی رکورد جدید بیت کوین: 70 هزار دلار و فراتر از آن

طبق گزارش جدیدی، بیت کوین پس از کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در اواسط سپتامبر و همزمان با سیاست‌های محرک اقتصادی چین، توانسته است از روند نزولی خارج شود و مجدداً رشد قابل‌توجهی را تجربه کند.

در آخرین تحلیل مارکوس تیلن از 10X Research آمده است: “FOMO بازگشته است: آیا به اندازه کافی بیت کوین و آلت کوین در دست دارید تا در موج جدید مشارکت کنید؟”. او پیش‌بینی می‌کند که با عبور بیت کوین از مرز 65 هزار دلار، این رمزارز به‌سرعت به 70 هزار دلار می‌رسد و سپس رکوردهای جدیدی را ثبت خواهد کرد.

تیلن همچنین به افزایش چشمگیر حجم استیبل کوین‌ها پس از نشست جولای فدرال رزرو اشاره می‌کند. در این نشست، نرخ بهره ثابت ماند اما احتمال کاهش نرخ در ماه سپتامبر مطرح شد. پس از آن، حدود 10 میلیارد دلار استیبل کوین استخراج شد که باعث افزایش نقدینگی در بازارهای ارزهای دیجیتال شد و از جریان نقدی ETF‌ها پیشی گرفت.

جالب اینکه، طبق گفته‌های تیلن، سهم USDC از جریان‌های ورودی استیبل کوین‌ها به حدود 40 درصد رسیده است که این میزان از سهم معمولی تتر USDT بسیار بیشتر است. او اشاره می‌کند که ضرب USDC ممکن است نشان‌دهنده افزایش فعالیت‌های DeFi باشد، درحالی‌که ضرب USDT در بلاک‌چین TRON بیشتر با حفظ سرمایه مرتبط است.

از سوی دیگر، تیلن به استخراج بیت‌کوین در چین اشاره می‌کند و می‌گوید که حدود 55 درصد از بیت‌کوین‌های استخراج‌شده از استخرهای استخراج این کشور می‌آیند. او معتقد است که سیاست‌های محرک مالی و اقتصادی چین که بلافاصله پس از کاهش نرخ بهره فدرال رزرو اعلام شد، ممکن است موجب خروج سرمایه‌های بزرگی از چین به سمت ارزهای دیجیتال شود.

در پایان، تیلن اظهار می‌کند که احتمالاً شاهد یک رالی قوی در سه‌ماهه چهارم سال خواهیم بود و ممکن است موج بزرگی در افق باشد که موجب افزایش FOMO در بازارهای کریپتو شود.

در حال حاضر، بیت کوین با افزایش 2.3 درصدی در 24 ساعت گذشته و 12 درصد رشد ماهانه، به 66,300 دلار رسیده است که قوی‌ترین سطح آن از اواخر جولای به این سو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا