ارز دیجیتال

ویژگی جدید اندروید 14: قطع صدا با استفاده از یک میانبر

پخش کننده رسانه هیچ تغییر شدیدی در اندروید 14 مشاهده نمی کند، اما یکی از این تغییرات در سوئیچر خروجی یک میانبر مفید با یک ضربه برای قطع صدا در اختیار شما قرار می دهد.

با اندروید 14 (ما آن را در نسخه بتا 5.x می‌بینیم، اما احتمالاً قبلاً معرفی شده است)، با ضربه زدن روی نماد بلندگو در سمت چپ نوار صدا، می‌توانید فوراً صدا را بی‌صدا کنید. یک ضربه دیگر که تلاش کمتری نسبت به کشیدن می‌برد، تا حدود یک ششم محدوده کامل قطع می‌شود. اگر به جای آن شما را به افزایش قبلی بازگرداند مفید خواهد بود.

ما شاهد کارکرد این میانبر با بلندگوهای روی دستگاه، هدفون‌های بلوتوث، بلندگوی Pixel Tablet’s Dock و سایر اهداف Cast (Nest Hub و غیره) هستیم. یک اقدام مشابه در نوار لغزنده حجم سیستم مفید خواهد بود.

در مقایسه، اندروید 13 چنین ژست تک ضربه ای ندارد و شما فقط می توانید با لغزیدن تمام مسیر به پایین یا سعی کنید با دقت به سمت چپ نوار ضربه بزنید، که حتی در آن صورت شما را تا 0 درصد نمی رساند.

این به نحوه وجود عنوان «بلندگوها و نمایشگرها» در سوئیچر خروجی می‌پیوندد، در حالی که پخش‌کننده رسانه Android 14 هنگام پخش/مکث و انیمیشن شبیه به لامپ گدازه‌ای، موجی را منتشر می‌کند. گوگل تمایل زیادی به طراحی مجدد مدیا پلیر دارد، بنابراین ممکن است سال آینده یکی از آن ها را انجام دهیم. در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا