ارز دیجیتال

Ant Group خدمات بلاک چین را برای توسعه دهندگان Web3 راه اندازی کرد

Ant Group یک برند فرعی به نام Zan راه اندازی کرده است که به توسعه دهندگان بلاک چین کمک می کند تا راه حل هایی برای Web3 ارائه دهند. در حالی که چین دو سال است که موضع سختگیرانه‌ای علیه رمزارزها حفظ کرده است، برخی از فناوری ها در آنجا گام‌های تدریجی برای کشف موارد استفاده از بلاک چین برداشته‌اند، که همچنین فناوری زیربنایی را که از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند، می‌سازد. Zan همراه با مجموعه ای از محصولات و خدمات توسعه برنامه بلاک چین برای کمک به توسعه دهندگان Web3 ارائه می شود.

یکی از اولین راه‌حل‌هایی که این برند به همراه دارد، راه‌حلی برای کمک به شرکت‌های Web3، مدیریت دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) است که با الزامات قانونی محلی مطابقت دارند

Ant Group Launches Blockchain Service for Web 3 Developers

هوی ژانگ، فردی که سابقه کار قبلی یا جزئیات ارتباطش با Ant Group نامشخص است، به عنوان مدیرعامل زن منصوب شده است.

«Zan به سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه فناوری‌ها و محصولات Web3، ارائه خدمات فنی گسترده‌تر و قابل اعتمادتر برای حمایت از جامعه، و همکاری با شرکای خود برای تسریع پیشرفت‌ها و نوآوری‌های Web3 اختصاص دارد. ژانگ گفت: Web3 یک بخش فناوری است که فرصت های جدیدی را به ارمغان می آورد.

در سال 2020، Ant Group فرصت بزرگی را برای افتتاح یک عرضه اولیه 30 میلیارد دلاری در هنگ کنگ و شانگهای از دست داد و مقامات چینی عرضه اولیه سهام را مسدود کردند در حال حاضر در حال آماده شدن برای عرضه در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا