ارز دیجیتال

بازار Crypto به اکثر ارزهای رمزنگاری شده در شرایط زیان دهی می پیوندند

بیت کوین در روز دوشنبه 20 شهریور (11 سپتامبر)0.57 درصد در نمودار قیمت سقوط کرد. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بیت کوین در نقطه قیمت 25732 دلار بود. در آخر هفته، گران‌ترین ارز دیجیتال، افت کمی در ارزش خود ثبت کرد. از جمعه گذشته تا امروز، ارزش ارز دیجیتال 498 دلارکاهش یافت. به گفته تحلیلگران صنعت، مقاومت فعلی بیت کوین در 26500 دلار است.

بیت کوین در روز جمعه به طور موقت از سطح 26000 دلار فراتر رفت، اما نتوانستند این صعود را در میان احساسات نزولی بازار حفظ کنند.

اتر کاهش 1.24 درصدی را منعکس کرد تا با قیمت 1612 دلار معامله شود. اتر در آخر هفته 35 دلار  از دست داد.

در میان سایر ارزهای رمزنگاری زیان ده، تتر، بایننس کوین، ریپل، دلار کوین، کاردانو، دوج کوین و سولانا نام خود را مشخص کردند.

افت قیمت همچنین به Polkadot، Polygon، Litecoin، Shiba Inu و Bitcoin Cash نیز وارد شد.

crypto-market-joins-most-cryptocurrencies-in-a-losing-situation

ارزش کل بخش کریپتو در 24 ساعت گذشته 0.81 درصد کاهش یافته و به 1.03 تریلیون دلار ارزش سرمایه گذاری باقی مانده است. شاخص ترس و طمع کریپتو همچنان با امتیاز 40/100 برای دومین روز متوالی در منطقه ترس قرار دارد.

«بازار کریپتو در آخر هفته با فشار نزولی معامله شد. به نظر می رسد که احساسات سرمایه گذاران پایین است زیرا FTX ممکن است به زودی بتواند دارایی های رمزنگاری خود را به ارزش 3.4 میلیارد دلار نقد کند. اگر این اتفاق بیفتد، بازار ممکن است شاهد فشار فروش باشد که ممکن است باعث کاهش قیمت، به ویژه برای ETH و SOL شود.»

در حالی که بازار کریپتو شاهد نوسان است، کارشناسان صنعت از سراسر جهان به دنبال ممنوعیت این فناوری نیستند. در عوض، قانونگذاران در یک نقطه همگرایی دارند، و آن تدوین قوانین قابل قبول جهانی برای نظارت بر بخش کریپتو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا