ارز دیجیتال

صرافی کریپتو JPEX معاملات سود خود را به دلیل مشکوک شدن به کلاهبرداری به حالت تعلیق درآورد

پلتفرم ارزهای دیجیتال JPEX که مقر آن در دبی است، بنا به گزارش‌ها، برخی از فعالیت‌های خود را تعطیل می‌کند، زیرا این صرافی با تحقیقات پلیس هنگ‌کنگ و تنظیم‌کننده مالی مشکوک به کلاهبرداری مواجه است.

این شرکت یکشنبه اعلام کرد که در 18 سپتامبر 2023 تمام تراکنش‌های مرتبط با رابط تجاری Earn خود را از فهرست خارج می‌کند.

«در آن زمان، کاربران نمی‌توانند سفارش Earn جدیدی را ثبت کنند. سفارشات Earn موجود تا تاریخ پایان محصول برای دریافت پاداش ادامه خواهد داشت.

JPEX: “رفتار ناعادلانه” در هنگ کنگ

JPEX به دلیل “رفتار ناعادلانه” آنها نسبت به این مبادله انگشت خود را به سمت نهادهای مربوطه در هنگ کنگ نشانه رفته است. این پلتفرم همچنین گفت که اخبار منفی پیرامون این شرکت باعث شده است که بازارسازان شخص ثالث به طور “بدخواهانه” وجوه را مسدود کنند.

آنها خواستار اطلاعات بیشتر از پلت فرم برای مذاکره شدند، نقدینگی ما را محدود کردند و هزینه های عملیاتی روزانه ما را به میزان قابل توجهی افزایش دادند که منجر به مشکلات عملیاتی شد.

علاوه بر این، بورس در حال مذاکره با بازارسازان برای رفع کمبود نقدینگی برای حفظ منافع کاربران است.

دستگیری چهره مشهور اینترنتی در ارتباط با JPEX “Rug Pull”
پلیس هنگ کنگ در تحقیقات جداگانه‌ای در رابطه با پلتفرم JPEX، لام زو، مشهور اینترنتی، را به اتهام تبلیغ مبادلات ارز دیجیتال JPEX دستگیر کرده است.

این دستگیری چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که رگولاتور هنگ کنگ – کمیسیون اوراق بهادار و آتی (SFC) – بیانیه‌ای هشدار داد مبنی بر اینکه JPEX “بدون مجوز” به طور فعال محصولات و خدمات خود را از طریق تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی، رهبران نظرات کلیدی و بیش از حد به شهروندان تبلیغ می‌کند. فروشگاه های صرافی رمزارز.

بر اساس یک گزارش خبری محلی در روز دوشنبه، پلیس هنگ کنگ یک خط تلفن برای گزارش موارد و پرس و جو به مردم ایجاد کرده است. وی افزود: «پلیس بعداً شرکت او (لام زو) را در کوئینز رود سنترال بازرسی خواهد کرد.

Crypto exchange JPEX has suspended profit trading due to suspected fraud

تنظیم کننده به مردم هشدار داد که نسبت به هر فرصتی که به نظر می رسد “خیلی خوب برای واقعی بودن” محتاط باشند. پس از اخطار، تعدادی از کاربران مشکلاتی را هنگام برداشت ارزهای دیجیتال از حساب‌های آنلاین خود گزارش کردند. آنها شکایت کردند که این پلتفرم هزینه برداشت بالایی را دریافت می کند.

صرافی روز یکشنبه وعده داد که “به تدریج کارمزدهای برداشت را به سطح عادی بازگرداند.” این سازمان افزوده است که یک تیم اختصاصی برداشت مسئول رسیدگی به درخواست‌های برداشت اضطراری خواهد بود.

ما امیدواریم که با کاربران خود در این زمان های چالش برانگیز حرکت کنیم.

به گفته کمیسر پلیس ریموند سیو، که روز شنبه در یک نشست مطبوعاتی گفت، پلیس هنگ کنگ 83 گزارش علیه JPEX دریافت کرده است که در مجموع شامل 34 میلیون دلار هنگ کنگ (تقریباً 4.3 میلیون دلار) می شود.

افسران هنگ کنگ با Cyberport در تماس هستند و نظرات خود را در مورد حفاظت از امنیت سایبری ارائه کرده اند، به ویژه پس از آن که عاملان 400 گیگابایت داده را در حمله سایبری به سرور ذخیره فایل این شرکت در ماه اوت سرقت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا