ارز دیجیتال

قیمت کریپتو امروز: بیت کوین، اتر دوباره از منطقه سود دهی خارج می شوند!

بیت کوین در روز جمعه، 6 اکتبر، 0.53 درصد زیان را ثبت کرد و با قیمت 27553 دلار (تقریباً 22.9 میلیون روپیه) معامله شد.

در روز گذشته، ارزش بیت کوین کاهشی معادل 127 دلار (تقریباً 10566 روپیه) ثبت کرده است. این کاهش قیمت بیت کوین و همچنین کاهش قابل مشاهده در فعالیت های ارزهای دیجیتال، می تواند به دلیل اعلامیه های آتی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (ماهانه) و نرخ بیکاری ایالات متحده (ماهانه) در اواخر امروز باشد.

با این حال، قابل توجه است که علیرغم بالا بودن نوسانات بازار، BTC توانسته قیمت خود را در محدوده 27000 دلار (تقریباً 22.4 میلیون روپیه) حفظ کند.

اتر در روز جمعه ضررهای بزرگتری نسبت به بیت کوین داشت. این دارایی پس از متحمل شدن زیان 1.32 درصدی با قیمت 1622 دلار (تقریباً 1.34 میلیون روپیه) معامله می شود. قیمت اتر در 24 ساعت گذشته 21 دلار (تقریباً 1747 روپیه) کاهش یافت.

بازار در ابتدا به دلیل این افزایش خوش‌بینی پذیرفت، اظهارات نزولی فدرال رزرو ایالات متحده، حجم معاملات کم برای معاملات آتی ETH و تاخیر در ETF‌های بیت‌کوین به کاهش روند کمک کرده است.

Binance Coin، Ripple، Solana، Dogecoin، Tron، Polygon و Polkadot در کنار BTC و ETH زیان های کوچکی را منعکس کردند.

افت قیمت‌های کوچک نیز به Shiba Inu، Chainlink، Stellar، Monero، Cosmos، Binance USD و Cronos در میان سایرین رسید.

در 24 ساعت گذشته، بازار کریپتو با اندکی فشار فروش به سمتی معامله شده است. به نظر می‌رسد که اکثر ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، اندکی در قیمت قرمز معامله می‌شوند.

با مشاهده عملکرد قیمت BTC، بازار شروع به ایجاد یک الگوی صعودی کرده است. با این حال، به دلیل عدم وجود سرمایه جدید در بازارها، چنین افزایش‌هایی کوتاه مدت خواهند بود.»

CoinMarketCap نشان داد که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته 0.50 درصد کاهش یافت و به 1.08 تریلیون دلار (تقریباً 8985416 کرور) رسید.

شاخص ترس و طمع کریپتو نسبت به دیروز دو واحد افزایش یافته است و در حال حاضر با امتیاز 50/100 در وسط مقیاس قرار دارد.

در میان ارزهای رمزنگاری شده سودآور، Cardano، Litecoin، Bitcoin Cash، Avalanche، Leo، Uniswap و Zcash نام خود را در روز جمعه مشخص کردند.

علیرغم ثبات در قیمت بیت کوین، دلار آمریکا نوسانات قابل توجهی را نشان داد، اما بیت کوین در برابر حرکت های ناگهانی شاخص دلار (DXY) انعطاف پذیر باقی ماند.

نکته قابل توجه، طبق گفته Santiment،بالاترین مقدار BTC را در سال 2023 جمع‌آوری کرده‌اند. این افزایش انباشت  عمدتاً به هجوم درخواست‌هایی نسبت داده می‌شود که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای تأیید ETF بیت کوین اسپات، ارائه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا