ارز دیجیتال

صرافی CoinDCX کیف پول خود را در سطح بین المللی گسترش می دهد+جزئیات

CoinDCX اعلام کرده است که خدمات کیف پول خود با نام Okto را در خارج از هند به سایر مکان‌های بین‌المللی گسترش می‌دهد.

برای انجام این کار، صرافی کریپتو هند عملیات خود را با Transak، که یک جعبه ابزار یکپارچه سازی توسعه دهندگان است، به کار گرفته است تا به کاربران امکان خرید/فروش کریپتو در هر برنامه، وب سایت یا پلاگین وب را بدهد.

 طبق این صرافی، کیف پول دیجیتال Okto اکنون در 60 کشور و 155 حوزه قضایی کار خواهد کرد.

خدمات کیف پول دیجیتالی که به افراد امکان می دهد کلیدهای خصوصی خود را با خود ذخیره کنند، به عنوان کیف پول های خود حضانت طبقه بندی می شوند.

Okto در سال 2022 راه اندازی شد و بعداً در اوایل این ماه با پلتفرم Transak ادغام شد. این شرکت ادغام کیف پول را با Transak انجام داد تا عملکرد کیف پول را برای عملکرد روان در سایر کشورها افزایش دهد.

چشم‌انداز این است که دسترسی آسان‌تری به طیف گسترده‌ای از توکن‌ها در زنجیره‌های متعدد ارائه دهد، که کاربران را قادر می‌سازد تا به صورت یکپارچه معامله کنند، هزینه‌های بنزین را در هر توکنی بپردازند و از تراکنش‌های راحت و کارآمد از طریق یک کیف پول واحد لذت ببرند.

Neeraj Khandelwal، یکی از بنیانگذاران Okto و CoinDCX در هنگام اظهار نظر در مورد توسعه توضیح داد: ادغام Transak در Okto تبدیل یکپارچه فیات به کریپتو را مستقیماً در برنامه ایجاد می کند.

در ماه مه امسال، CoinDCX ادعا کرد که Okto با یک فناوری پیشرفته هوش مصنوعی شناختی ادغام شده است، و آن را به اولین کیف پول خود نگهبانی با هوش مصنوعی تبدیل کرده است. علاوه بر این، کیف پول دارای قابلیت یادگیری ماشینی (ML) برای تجزیه و تحلیل و نظارت بر الگوها در تراکنش‌های معمول و غیرمعمول ارزهای دیجیتال است.

این توسعه جدید، در عین حال، سرویس کیف پول Okto را در کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی، ایالات متحده آمریکا، آسیا، آمریکای جنوبی و آفریقا باز کرده است. این شرکت ادعا کرد که از اکتبر 2023، پایگاه کاربری Okto بیش از 150000 نفر جمع آوری کرده است.

در سال 2022، زمانی که ارائه‌دهندگان کیف پول و صرافی‌هایی مانند FTX سقوط کردند و امور مالی مردم را به خطر انداخت، شور و هیجان در مورد کیف پول‌های کریپتو خودسرپرست افزایش یافت.

رهبران صنعت کریپتو مانند Changpeng Zhao، مدیرعامل Binance و Michael Saylor نیز قبلاً از کیف پول‌های خودسرپرستی برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال ارزشمند استقبال کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا