ارز دیجیتال

هولدرهای بیت کوین از قیمت 34 هزار دلار دفاع می کنند

تجزیه و تحلیل استدلال می کند که بیت کوین برای سفری دیگر به بیش از 35000 دلار آماده می شود زیرا قیمت بیت کوین در آخر هفته جاری است.

بیت کوین به دنبال افزایش 35000 دلاری در 4 نوامبر به دلیل ادامه تثبیت بازارهای آخر هفته بود.

رویداد “مهم” قیمت BTC را افزایش می دهد

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که قیمت بیت کوین پس از پایان معاملات وال استریت حفظ شده است.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده روز گذشته شاهد بازگشت مجدد به پایین ترین سطح روزانه بود، اما 34000 دلار با موفقیت آزمون را به عنوان کف قیمت کوتاه مدت BTC پشت سر گذاشت.

پس از نزدیک به 36000 دلار در طول هفته، بیت کوین همچنان مورد علاقه معامله گرانی بود که به ادامه روند صعودی احتمالی چشم دوخته بودند.

در آخرین به روز رسانی ویدیویی خود در آن روز، معامله گر محبوب Credible Crypto پیشنهاد کرد که سفری بیش از 35000 دلار گام منطقی بعدی است.

با آپلود تجزیه و تحلیل Elliott Wave در X، Credible Crypto سه سطح کلیدی را برای تماشا نشان داد: 34,314 دلار، 34,714 دلار و 35,119 دلار که به ترتیب محدوده پایین، نقطه میانی و بالا را تشکیل می‌دهند.

او توضیح داد: «نکته کلیدی در اینجا این است که ما بالاتر از حد متوسط ​​حرکت کرده‌ایم و اکنون می‌خواهیم ببینیم که آیا می‌توانیم آن را به‌عنوان بازپس گیری نگه داریم یا خیر.

«در این صورت، کاری که ما در اینجا انجام داده‌ایم، برای ادامه روند صعودی، بازیابی می‌شود. به جای حرکت از محدوده پایین، ما در حال حرکت از محدوده میانی هستیم.”

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا