ارز دیجیتال

افزایش 1000 درصدی یک شبه Baby Meme Coin

در یک پمپ یک شبه خیره کننده، Baby Meme Coin یک شبه +1000٪ در یک حرکت سرسام آور در بازارهای DEX فوران کرد، با این حال، با وجود پمپ، یک پروژه جدید بیت کوین علاقه به پیش فروش چند میلیون دلاری را ربوده است.

در هفته‌های اخیر شاهد روند عظیمی در توکن‌های انفجاری DEX بوده‌ایم، با عکس‌های بی‌شماری از ماه، از جمله APX محبوب، ربات SAMBO ، OGGY ، REFUND ، XDOGE و IO .

به نظر می رسد که موفقیت ناگهانی Baby Meme Coin ناشی از علاقه قابل توجه به جامعه رمزنگاری ویتنامی بوده است. بازاری پس از تایلند که بیش از 17 درصد از جمعیت این کشور با دارایی های دیجیتال درگیر هستند.

Baby Meme Coin

ایده پشت کوین «بچه» این است که برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی در کشوری با دستمزد ساعتی کمتر از 0.67 دلار در ساعت، دسترسی به سکه‌های میم را باز کند، این راه‌اندازی توکن در BSC را توضیح می‌دهد – با ارائه کارمزد تراکنش بسیار پایین.

تجزیه و تحلیل قیمت BabyMeme: آیا سکه Baby Meme می تواند پس از +1000٪ پمپ رمزنگاری ویتنامی به آسمان پرواز کند؟

از آنجایی که قیمت به دنبال جهش یک شبه با حرکات اصلاحی موضعی مبارزه می کند، BABYMEME در حال حاضر با قیمت بازار 0.00000000000007718 دلار معامله می شود (که نشان دهنده تغییر 24 ساعته +697٪ است).

BabyMeme که از چیزی جز پتانسیل میم استفاده نمی‌کرد، شاهد یک راه‌اندازی چشمگیر در ساعت ۱۲:۰۰ در ۶ نوامبر بود، با کشش فوری که ۷ شمع سبز ساعتی متوالی را تضمین کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا